četvrtak, 18. prosinca 2014.

Domino kolačići, bez glutena

Pred Božić kad u trgovine stignu prvi blagdanski artikli, mi s nestrpljenjem čekamo domino kockice. Znate li za te kolačiće? kvadratne ili okrugle, baza je aromatičnih biskvit/keks  preliven slojem pekmeza i marcipan a iznad svega čokoladna glazura. I sve ih volimo. Kad sam slučajno naišla na recept odmah sam znala da ću ga isprobati. Uz to ovaj je kolačić bez glutena. Uz to vrlo je dekorativan



30 gr maslaca  
80 gr meda
1 jaje
100 gr rižinog brašna
1 žličica praška za pecivo
2 žličice mix začina za medenjake(pripazite da je bez glutena) 
mrva soli
50 gr mljevenih badema

+
200gr pekmeza po želji(ja sam koristila brusnicu)
3 gr agar agara
+
200 gr marcipana


Maslac zajedno s medom otopiti iznad lagane vatre, dodati i začine i ostaviti da se hladi. U prohlađenu smjesu dodati jaje, mljevene bademe, te brašno sa soli i praškom za pecivo. Smjesu izliti u manji kalup (20x20)  i peći na 180 stupnjeva 20tak minuta.
U međuvremenu pekmez otopiti i dodati mu agar agar pa sve dobro promiješati i pustiti da proključa. Pekmez preliti preko pečenog biskvita i ostaviti da se hladi. Ohlađeni kolač odrezati modlama kao što sam to ja radila, ili nožem na kvadratiće pa na svaki komadić staviti marcipan i ukrasiti po želji. Ja sam ukrasila brusnicama, pistacijama i ušećerenim bademima.  ak oželite kolačiće možete dodatzno preliti čokoladnom glazurom.






Broj komentara: 9:

  1. Divno stilizirano, a i samo po sebi izgledaju lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Domino je i meni nekad davno bio prvi "vijesnik" blagdana. Sad se sve ranije kreće s blagdanskim asortimanom u trgovinama i nekako mi više to nije to pa ni domino ne doživljavam na isti način.
    Super su ti ispali i fotke su divne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su i fotke su super! Sigurna sam da je ova verzija daleko bolja od kupovne! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista krasno. I smao fotke te povedu u božič.

    OdgovoriIzbriši