četvrtak, 3. ožujka 2016.

Mirisni kuglof sa skutom

Mirisi najčešće probude neka davne uspomene. Ponekad su toliko živi da i okus osjetim.  Ovaj naoko običan recept probudio je  u meni buru emocija i jedva sam čekala da ga mogu podjeliti s Vama. Sigurna sam da i vi imate neke posebne recepte koji vas vežu uz neke ljude ili događaje. Nadam se da ce vam se ovaj recept svidjetikoliko i meni. Odlično paše uz čaj


sastojci za kuglof

 250 gr brašna
30 gr mljevenih badema
prašak za pecivo
250 gr kravlje skute
2 jaja
150 gr šećera
1 mahuna vanilije
naribana korica   2 bio limuna
60ml limunovog soka
150 ml suncokretovog ulja


Skutu istresite u cjediljku  da otpusti višak tekućine. U zdjeli miksati jaja i šećer pa dodati, vaniliju, skutu, limunovu koricu i sok. Sve dobro promješati,  dodati ulje i mljevene bademe, na kraju dodati prosijano brašno i prašak za pecivo. Smjesu rasporediti u namašćen kalup i peći na 180 stupnjeva 30tak minuta. Kontrolirajte  čačkalicom. Prije posluživanja obilno posuti mljevenim šećerom.

 

Broj komentara: 11:

  1. Prekrasno izgleda. Ikoju divnu boju ima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne slike...a recept sigurno isprobavamo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, veselim se vašem isprobavanju

      Izbriši
  3. Kuglofe volim da pravim.I ovaj mi se sviđa,isprobaću!Krasno izgleda! Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gdje god pogledam ovih dana, sve fini kuglofi, ne znaš koji ljepši! I svaki zove da se prvo baš njega peče. A šta ću onda, peći ću :) baš je muž donio fine skute, kao da je znao :)
    (ne dozvoljava mi da upišem ime i url, stoga Marija iz Mirisne teke ovako šalje pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pozdravima, veselim se isprobavanju

      Izbriši
  5. Gdje god pogledam ovih dana, sami kuglofi, ne znaš koji finiji, ne znaš koji bi prije pekla! A šta ću onda, peći ću :) baš je muž donio fine skute, kao da je znao! Hvala na prekrasnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši