subota, 14. siječnja 2017.

Tiramisu za sve

Za početak godine tiramisu, još jedan.
nona je uvijek govorila da djeca ne piju "kafe jer će im naresti rep"  a kako djeca onda jedu tiramisu? ...hmmm možda voćni. Za mene to nije to i kad sam naišla na ovu ideju morala sam odmah isprobati.
Od ovog djeci neće narasti rep a nama odraslima bi mogla narasti guza



400 gr piškota
500 gr mascarponea
500 ml slatkog vrhnja
5 jaja
5 žlica šećera
300 ml mlijeka
100 gr namaza od lješnjaka  
kakao prah  i čokoladne kapljice za dekoriranje



Zagrijati 200 ml  mlijeka i u njemu otopiti 50gr namaza od lješnjaka. 
Žumanjke tući sa šećerom do guste  i svijetle smjese pa dodati omekšali mascarpone i slatko vrhnje koje smo prethodno umutili. Sve izraditi u glatku kremu.
Kekse umakati u mlijeko i slagati u posudu pa prekriti polovicom kreme. 
U 100 ml mlijeka otopiti  preostalih 50 gr namaza i njime poškropiti kremu. 
Poslagati još jedan red namočenih piškota i prekriti preostalom kremom.
Ukrasiti kakao prahom i čokoladom 

Od ove količine dobiti ćete jedan veliki kolač ali možete kao i ja dio poslagati u čaše.

*umjesto namaza od lješnjaka možete otopiti  tamnu ili mliječnu čokoladu

Broj komentara: 6:

  1. Ako je za sve, onda hoću i ja! Volim ga bez obzira koji put ga jedem

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini se super iako ja volim i original s kavom�� Brinu me sirova jaja....dobro bi došao savjet kako ih termički obraditi unutar ovog recepta ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja koristim domaća jaja , koja dobijem od none, al slobodono jaja termički obradite kao za kremu

      Izbriši
  3. Otkad sam ovaj kolač ispekla u torta verziji za svoj rođendan svi me mole da ga napravim ponovno. :D Hvala na receptu, zaista je izvrstan :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Otkad sam ovaj kolač ispekla u torta verziji za svoj rođendan svi me mole da ga napravim ponovno. :D Hvala na receptu, zaista je izvrstan :))

    OdgovoriIzbriši