ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

Affogato

Ni ljeti ne odustajem do kave, doduše ja i nisam neki istinski ljubitelj kave jer je ovo što ja pijem najmanje kava a onda sve ostalo, puno mlijeka, vrhnja, može i kokosovog mlijeka,a u zimsim mjesecima cimeta  i začina...
Ovo je moj ljetni đir, jednostavni affogato.
Uistinu jednostavnije ne može, treba vam samo dobra kava i još bolji sladoled.
Na blogu se već odavno nalazi i recept za hladnu kavu s okusom kokosa pa pogledajte i njega klik klik



sastojci za jednu osobu
1-2 kuglice najboljeg sladoleda od vanilije (burbon)
1 jaka kratka kava, najbolje espresso  (ja sam koristila moku)

skuhajte kavu pa još vruću ilijete u čaše za posluživanje. U kavu dodajte dvije kuglice sladoleda. Po želji možete posuti pečenim lješnjacima, mrvljenim keksima ili čokoladnim strugotinama.

  

1 komentar:

  1. Yes, right now one for me please :)!
    Happy days and all my best from Austria
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši