četvrtak, 17. siječnja 2019.

Hrskavi keksići sa cvijetom soli

 Kad otkrijem izvrsne kekse,  nema mi druge nego podjeliti recept s vama.
keksići s čoko kapljicam jedni su od mojih omiljenih  a s obzirom da sam ljubitelj slatko-slane kombinacije,  odlučila sam i ovu kombinaciju sprobati . Meni su super.
Vi možete izostaviti sol ako ne volite.




sastojci za 10tak keksića

80 gr maslaca
20 gr kikiriki maslaca
1 jaje 
150 gr muscovado šećera
175 gr brašna (ja sam koristila pirovo brašno)
prstohvat soli
120 gr tamnih čokoladnih kapljica
1/2 žličice praška za pecivo
cvijet soli za posipanje


Otopite maslac pa maknite s vatre i dodajte šećer i jaje pa promještajte. Sada dodajte brašno promiješano s praškom za pecivo i čokoladne kaljice. Stavite pola sata na hlađenje da se stisne.
Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva a pleh obložite papirom za pečenje. 
Žlicom za sladoled vadite hrpice tako da budu podjednake veličine. Svaku malo spljoštite dlanom pa pospite cvijet soli. Pecite 10tak minuta.



Nema komentara:

Objavi komentar