četvrtak, 5. prosinca 2019.

Blagdanski kuglof u suradnji s PIK Rijeka-Tonka

  Joj ljudi moji, pa ja ni retka nisam napisala puna dva mjeseca. Mogla bi isprike nabrajati do sutra ali neću jer to nije moj stil, zato se odmah bacam na novi recept.
Imam doma  nonin kalup za kuglof, najdražu uspomenu a  svaki kolač u njemu ima neki poseban okus.
 Ovo je jedan klasičan kuglof koji sam malčice obogatila nekim zimskim okusima pa izvrsno pristaje uz šalicu vrućeg čaja  ili hladnog mlijeka i  divno izgleda na blagdanskom stolu. 
U receptu sam koristila svježe mlijeko Tonka PIK Rijeka,  s pašnjaka Like i  Istre, jako mi se svidio okus i moram priznati da jako dugo nisam popila šalicu hladnog mlijeka.
 


  sastojci za kuglof

100 gr otopljenog maslaca
100 ml Tonka svježeg mlijeka
korica  i sok  bio limuna

230 gr glatkog brašna
1 1/2 žličica praška za pecivo
1 žličica cimeta
vanilija
2 jabuke
3 jaja
180 gr tamnog  muscovado šećera
5 žlica meda

za dekoraciju šećer u prahu i nar


 Jabuke ogulite i naribajte pa zajedno sa medom, cimetom i limunovim sokom  i koricom dinstajte na laganoj vatri dok potpuno ne omekšaju. Jaja umutite pjenasto sa šećerom.
 U zdjeli za miješanje dodajte  brašno  i prašak za pecivo. 
Maslac otopite pa mu dodajte  hladno mlijeko.
Kad se jabuke ohlade propasirajte ih štapnim mikserom.
Sad možete sjediniti sve sastojke.
Kalup premažite maslacem i pospite brašnom pa ravnomjerno rasporedite smjesu.
Kuglof se peče na 175 stupnjeva 40-45minuta.  Ohladite i izvadite iz kalupa pa ukrasite  po želji.




Nema komentara:

Objavi komentar