petak, 1. svibnja 2020.

Panna cotta s planinskim jogurtom vanilija -u suradnji s PIK Rijeka Tonka

 Jedan od bržih recepta za pripremu je panna cotta,  otkako je PIK Rijeka izbacio novi Planinski jogurt okusa vanilije u planu mi je bilo upravo isprobati ga u receptu za panna cottu.  Kako obožavam Planinski okus znala sam da će ovaj biti uistinu savršen. Panna cottu obično  obogaćujemo  raznim začinima ali s ovim jogurtom je ostala potpuno čista u izvornom obliku.
Šuška se i da stiže novi planinski jogurt okusa kave....jedva čekam


2 planinska jogurta- vanilija Tonka
200 ml slatkog vrhnja Tonka
5 gr mljevene želatine + 2 žlice vode
4 žlice šećera
1 vrećica bourbon šećera ili pola mahune vanilije


Želatinu pomješajte s vodom i pustite da se zgusne.
Pola količine vrhnja zajedno sa šećerom i vanilijom ugrijati dok se šećer ne otopi.
Maknite s vatre, u zagrijano vrhnje dodajte želatinu,  mješajte dok se ne otopi.
Sad dodajte preostalo vrhnje i dva planinska jogurta okusa vanilije. Ulijte u pripremljene kalupe i stavite na hlađenje. Poslužite uz svježe voće. Ja sam koristila jagode koje sam prethodno marinirala u šećeru i rumu.
 

Nema komentara:

Objavi komentar