ponedjeljak, 23. svibnja 2011.

Najbolja torta-krem torta s jagodama

Bilo je samo pitanje vremena kad ću napraviti ovu tortu.Opet.
Radim je svako proljeće barem tri puta,i  to je moja najdraža torta.
Sjećam se kad sam prvi put vidjela taj recept u časopisu Dobar tek, prekrasna a
recept toliko kompliciran da sam više puta odustajala...
Koliko se sjećam,  prvi put  je  tortu napravila moja prijateljica, kojoj
sam posudila časopis, i kad sam probala fetu, sve je bilo jasno.
Zasukla sam rukave i krenula u avanturu.



                             

za biskvit potrebno je

3  jaja
60  gr sitnog šećera
70  gr brašna
50  gr neoguljenih, mljevenih badema
vanilija, cimet, korica limuna
40  gr maslaca

žutanjke miješati s šećerom i maslacem, dodati cimet, koricu, vaniliju i brašno,
na kraju lagano umiješati snijeg od bjelanjaka.

na masnom papiru nacrtati kružnice veličine  kalupa torte,
trebali biste dobiti 3-5 kora (za standardan kalup).
Smjesu raspodjeliti na papire i špatulom razmazati.
Peći na 200 stupnjeva 5-10 min, dok se rub zatamni.
odvojiti od papira, i pustiti da se ohlade.


za kremu potrebno je

200  gr ABC sira
300  gr Mascarpone-a
3  žutanjka
100  gr sitnog šećera
malo ruma
5  dcl slatkog vrhnja
želatina 6 listova
+300 gr jagoda (nasjeckati na listiće)


želatinu pripremite po uputama na vrećici.
u zdjeli izmješajte žutanjke i šećer, dodajte abc sir,  mascarpone i rum.
vrhnje umutiti ( ne smije biti previše čvrsto)
u smjesu sa sirevima dodajte,malo po malo vrhnje  i na kraju želatinu.

kalup za tortu obložite masnim papirom, najprije dno a onda i obruč.
na dno stavite jedan list biskvit i nakapajte ga rumom i namažite kremom,
na kremu posložite jagode, pa stavite drugi list, malo pritisnite da se ispune sve eventualne praznine.
List premažite kremom i posložite jagode....tako slažite dok ne postošite sve sastojke.
Zadnji list samo tanko premažite kremom i poravnajte.
Stavite u hladnjak na hlađenje preko noći.
Ujutro lagano odvojite od obruča i "ogulite" masni papir.
Ukrasite po želji!!

i da, cijelu zimu sam isprobavala razne torte, biskvite, kreme.....

ali ova torta je i dalje za mene br. 1

nek vam je u slast

4 komentara:

  1. krasna torta! jako volim kad su kore ovako tanke kao ove tvoje, to mi je puno bolje od klasičnog biskvita

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda da šta kaže Tamara,divne tanke korice pune fine kreme.

    OdgovoriIzbriši
  3. jao što su ti fine i tanke kore ovdje.
    Stvarno izgleda kao najbolja torta :)

    OdgovoriIzbriši