srijeda, 21. prosinca 2011.

Brownies u svečanom ruhu

Ja obožavam čokoladne kolače, od kremastih torti do keksića, svi su mi dragi. Često radim brownies, popularan kolačić, vrlo jednostavne pripreme i s punoooo čokolade. S ovima sam se malo zaigrala, u tijesto sam umješala i pečene orahe i drobljeni pečeni kakao. Pečeni orasi su totalna novost za mene,  i stvarno su izvrsni, a za kakao nemam riječi, morate probati ako već niste. Ako ne volite ni orahe ni kakao možete ih zamjeniti lješnjacima, pijanim grožđicama, ušećerenim narančinim korama, kikirikijem.....komadićima karamela. sve se slaže s browniem.



Za brownies je potrebno (kalup 20x15)

200gr tamne čokolade, ja sam koristila Nestle Noir
120 gr maslaca
1 šalicu šećera
3 jaja
1 1/3 šalice brašna
3 žlice praška za pecivo
 +
50 gr pečenih oraha grubo sjeckanih
30 gr kakao zrna


Čokoladu otopiti u parnoj kupelj  pa dodati maslac. Kad se sjedine dodati i šećer, izmješati i ostavit da se malo ohladi. U smjesu dodati jedno po jedno jaje mješajući mikserom, i na kraju dodati prosijano brašno zajedno s praškom za pecivo. Na kraju ručno umješati  grubo sjeckane orahe i kakao. Kalup obložiti masnim papirom pa uliti smjesu i izravnati.Ja sam koristila manji kalup da bi mi kocke bile više! Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva  20 minuta. Moraju ostati malo mokri iznutra!! Ja sam se zaigrala pa sam ih rezala na kocke i "oblačila" u  sjajne crvene košarice za muffins, ukrasila listićem i bobicom od šećerne mase i posula sitnim šećerom da dobijem efekt mraza.I obični brownies postali su svečani kolačići.

  .

                  

Broj komentara: 11:

  1. izgledaju iznimno privlačno! pečeni kakao: novost! moram mu dati priliku ovih dana!

    OdgovoriIzbriši
  2. Brownies su ti fenomenalni! Prelijepo im je ovo blagdansko ruho. Zaintrigirala si me s pečenim orasima, baš sam neki dan razmišljala, kako pržimo bademe i lješnjake prije upotrebe u kolačima, zašto nisam ikad to napravila s orasima. Baš ću probati idući put.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnja fotka mi je genijalna.

    Kakav je okus pečenih oraha znam već odavno, jer ih koristim za brownie tart. Taman se izvrsno nadopunjavaju s bogatim čokoladnim okusom. Još samo da isprobam taj kakao.

    OdgovoriIzbriši
  4. Orahe uvek prepečem pre upotrebe,to mi je odavno otkrila jedna odlična kuvarica.
    Super si skockala brownies!

    OdgovoriIzbriši
  5. Puno mi se sviđa tvoja dekoracija, divno je :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš fino i blagdanski izgledaju.. nisam još do sada radila browniese, ali mogla bih uskoro probati.. hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni su, baš si ih savršeno ušminkala. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista si ih predivno ukrasila! :) Mnogo mi se svidjaju. Inace, ja cesto pecem orahe i zaista imaju fantastican ukus. Obicno propecemo orahe koji su stajali u zamrzivacu. Ali jos nikako da nabavim kakao da i to probam...

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno sve izgleda,pravi blagdanski štih..

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravi blagdanski kolačići, okusom su sigurno odlični i jako lijepo si ih dekorirala i prezentirala !

    OdgovoriIzbriši