četvrtak, 7. kolovoza 2014.

Hrskavci bez brašna, jaja, mlijeka.....


Ovo je moja verzija jednostavih, zdravih i prefinih keksa sa samo dva sastojka. Da, zrela gnječena banana i zobene pahuljice su osnova. Al ja sam im poželjela dati i nešto više, a kako sam bila neodlučna našlo se tu svega pomalo.  I badema i kokosa i čokolade, i svima nam se svidjelo!


sastojci za 10 keksića

40gr kokosovog brašna
20gr mljevenih badema
30gr ječmenih/zobenih pahuljica ( kratko samljeti tako da ostanu i veći komadi)
 2 žlice kokosovog ulja,
 2 žlice maslaca od badema
 pol zrele  banane, 
sol, vanilija,
1/4 šalice čoko kapljica
 1/4 žličice sode bikarbone,
 2 žlice kokosovog šećera (muskovado)



Zrelu bananu zgnječiti vilicom pa joj dodati sve druge sastojke. Ako vam se čini premekano stavite na kratko u hladnjak. Potom žlicom vadite hrpice ili oblikujte kuglice i slažite ih na već pripremljen pleh. Peći na 180, 10tak minuta. Složite svoje kombinacije i uživajte u ovim hrskavim zalogajima bez imalo grižnje savjesti.

P.S. ako koristite zobene pahuljice koje su gluten free, ovaj je keks pogodan i za one koji boluju od celijakije.




Broj komentara: 9:

  1. Fora recept, nisam nikad jela ništa slično

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedan od najednostavnijih i super recepta. Meni su sa suhim brusnicama najbolji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgledaju, a još su i zdravi. Savršena kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, ja bih ovo da pravim, ali odmah! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super recept, ali molim vas da stavite napomenu za celijakičare: ovo nije bezglutenski recept. Ječam je kao i pšenica i raž pun glutena, a ni zob koja se kupuje kod nas nije bez glutena. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bez brige draga, napomena je napisana već ranije

      Izbriši