ponedjeljak, 12. listopada 2015.

Čokoladni prutići sa sjemenkama

Zaliha sjemenki u mom ormariću sve je raznovrsnija. Ovaj recept uistinu je jednostavan, za one trenutke kad vam "obična" čokolada nije dovoljna. Ako volite čokoladu s rižom možete ju jednostavno napraviti kod kuće. Evo kako čokoladu još poboljšati



100 gr tamne čokolade 70%
2 žlice meda/javorovog sirupa
1 šalica sjemenki
(chia, lan, suncokret, buča, kokos čips, lješnjaci, orasi, kakao zrna, konoplja)



Čokoladu otopiti na pari uz dodatak meda pa umješati sjemenke i orašate plodove. Smejsu izlitu i kalup obložen masnim papirom pa staviti u hladnjak da se stvrdne. po želji  preliti još jednim slojem čokolade pa posuti sjemenkama. Rezati ostrim nožem, držazi u hladnjaku




Broj komentara: 5:

  1. Odlično! Još bolje bi bilo, da bi tempirala čokoladu jer onda ne treba, da je u hladnjaku. Krasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iskreno nisma imala vremena, kad mi je ideja pala na pamet zeljela sam je čim prije provesti u djelo

      Izbriši
  2. Odlično, i kod mene hrpa sjemenja u špajzi. Moje završe uglavnom u kruhu, jer su moji kruhomani...

    OdgovoriIzbriši