subota, 27. svibnja 2017.

Doručak za pobjednike

Neću puno filozofirati već ću vam pokazati moju verziju zobene kaše. Nisam ljubitelj one klasične kuhane pa ovo pripremam.
Obično pripremim veću količinu pa jedemo par dana.  Igrajte se začinima i okusima i napravite sebi najbolju kombinaciju!



1/2 šalice sitnih zobenih pahuljica
prstohvat soli
2 žlice chia sjemenki
3/4 šalice mlijeka (ja volim kokosovo) 
pola žličice cimeta
1 žlica meda (sirup od datulje)
....
polovica banane ( ili 4 žlice pirea od jabuke)
svježe voće po izboru 

U teglici s poklopcem promješati zobene  pahuljice i chia  sjemenke, dodati sol, cimet, med i mlijeko pa sve promiješajte. Ostavite preko noći u hladnjaku. 
Prije posluživanja u kašu dodajte gnječenu bananu ili pire od jabuke, pospite omiljenim voćem i uživajte.

Ako pak slažete pojedinačne porcije možete vrlo jednostavno kašu nositi na posao.

Broj komentara: 12:

  1. Već neko vrijeme nosim takve teglice na posao :) hvala na još jednoj prekrasnoj ideji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ovsenu kašu! Jedno vreme sam je stalno pravila za večeru, pošto za doručak ipak više preferiram nešto slano. :) Divno ti izgleda, a fotke prelepe, već po običaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican dorucak, nesto slicno i sama spremam svaki dan :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zbilja je doručak za pobjednike :) Zdravo i vrlo hranjivo. Super! Jako volim overnight oats i da, sa kokos mlijekom su definitivno the best :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno! Svaki dan se na poslu čudim koliko su ljudi nemarni prema sebi, iz neznanja valjda - jedu onu kupovnu zaslađenu zobenu kašu. A sasvim je jednostavno napraviti ovo. Zaliti mlekom i ostaviti u frižideru preko noći. Može čak i na kraju radnog vremena na poslu, za sutra... Divne fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tamara, ove ljetne boje me mame! Super su ti fotke!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja isto svoju ne kuham, super za još jednu dodatnu ideju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja više volim ovakvu zobenu kašu, srećom što je sezona crvrnog voća ovdje to mi je najdraže.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja, za savršen doručak...

    OdgovoriIzbriši
  10. Fotografije prosto mame i pozivaju na pripremu doručka za pobednike.

    OdgovoriIzbriši