utorak, 27. ožujka 2018.

Naš Uskrs u plavom


 Ponekad je potrebno malo slobodnog vremena i dobre volje, pokoji zanimljivi detalj i vaš blagdanski stol može izgledati kao iz časopisa. Ovo je naš blagdanski stol od prošle godine. I ove godine ostati ću vjerna prirodnim bojama i ukrasima iz vrta, tradicionalni receptima i običajima. 


Ova krasna plava jaja bojana su  lišćem ljubičastog kupusa. Prvo sam jaja dobro oprala  uz pomoć spužvice i jabučnog octa da skinem sloj masnoće.  Jaja sam skuhala u običnoj vodi a u drugom loncu kuhala sam nasjeckani kupus s malo vode.  U ohlađeni kupus sam smjestila jaja pazeći da su prekrivena tekućinom i kupusom. Jaja ostavite preko noći da se obojaju. Možete dodati i koje prepeličje jaje,  zar nisu divna?



 Gnijezdo sam isplela od šiblja i napunila slamom,  dodala koje pero za dekoraciju pa sam unutra smjestila obojana i čokoladna jaja. Ova šarena jaja bojao je moj sin uz pomoć vodenih boja i kista, služila su isključivo kao dekoracija.



 Od tijesta za pincu, tradicionalni slatki kruh, po receptu moje none, napravila sam pupice, odnosno lutkice. Prije pečenja stavila sam sirovo jaje za glavicu, i nakon pečenja na njemu nacrtala jestivim flomasterom oči i usta.    Ovaj me dio najviše razveselio jer me je podsjetio na moje djetinjstvo.


Nema komentara:

Objavi komentar