četvrtak, 5. prosinca 2013.

Kolač s jabukama i bananama


Ne volim kolače koji nemaju kremu, nije da ih neću pojesti  ili napraviti al jednostavno uvijek biram one s kremom, ili barem debelim slojem čokoladne glazure.
Budući sam već ranije probala kolače koji u sebi sadrže banane i jako mi se svidjelo kako je tijesto vlažno i izražajna aroma banane odlučila sam isprobati jedan klasičan kolač s jabukama al uz dodatak banana. Pravi kolač za čaj, a mom klincu jedan od dražih!



1/4 šalice otopljenog maslaca
1/4 šalice ulja
150 gr grčkog jogurta
2 jaja
mrva cimeta
vanilija
1/4 šalice tamnog šećera
1 šalica pirea od banane
1 šalica jabuka isjeckanih na sitne kockice
2 šalice brašna
sol
1 1/2 žličica sode bikarbone

Banane zgnječiti vilicom a jabuke nasjeckati na sitne kockice. U zdjelu dodati otopljeni maslac i šećer, izmiksati pa dodati cimet, ulje, jogurt  bananu, dodati i jaja, pa miksati dok se sve ne poveže.  Na kraju prosijati  brašno zajedno sa sodom bikarbonom i zrnom soli. Drvenom kuhačom umiješati jabuke. Smjesu izliti u pleh, možete i u kalupu od kuglofa raditi. Peći i pećnici na 180 stupnjeva,30-40 minuta. Ohlađen kolač posuti šećerom u prahu!


Broj komentara: 14:

  1. Slike su predivne, za pojesti :)
    Ja volim ovake jednostavne, a fine recepte :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Često radim "kruhiće" sa pireom od banane i samo nadodam neko drugo voće ili orašaste plodove uz to...super! :) Sada moram probati i u jabuka kombinaciji...

    OdgovoriIzbriši
  3. Oduvijek sam mislila da ne volim kolače s bananama (mada ih volim jesti) i zato sam ih izbjegavala. Ali sam se oduševila kad sam probala prvi kolač ovakvog tipa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravila sam ga! Odličan je! Tijesto sam podijelila u dva dijela i pekla u duguljastim kalupima.

      Izbriši
  4. Dobra je ova fora s listovima. A kolač izgleda super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prezentacija je mrak, a i okus je sigurno prefini!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jabuke i banane spadaju u voća koja najviše volim u kolačima. Ovo ću definitivno probati! A fotke su mrak! Odlična ideja s listovima za dekoraciju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako smo različiti a opet nas ta različitost spaja, ja jako volim kolače bez kreme, suhe keksiće a ovaj tvoj dodatak banana u tijesto me je zaintrigirirao.

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam nekada bila kao ti samo da je krema a sada mi nekako više odgovaraju ovakvi biskvitasti kolači.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova se kombinacija cini predobra.. A kolac izgleda jako socno..

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgleda odlicno! Osim secera u prahu za dekoraciju, kolac je bez secera, jel' tako?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u samom kolaču se nalazi smeđi muscovado šećer, a posip je po vašoj slobodnoj želji

      Izbriši