subota, 18. listopada 2014.

Čokoladne mini tortice bez brašna



U zadnje vrijeme su se zaredali zdraviji deserti, blog je već prikupio više od 250 recepata što slanih što slatkih pa je sad vrijeme da unesem male promjene ili jednostavno nešto novo. Od kako sam uvela  restrikcije, da ne kažem zabrane, u svoju prehranu osjećam se puno bolje a to se i vidi.
 Potpuno sam izbacila bijeli šećer, a trudim se smanjiti  i ostala sredstva za zaslađivanje koja koristim. Najčešće koristim med ili sirup od datulja.
Ista je stvar i sa brašnom barem što se tiče bijelog, pšeničnog, odličnu zamjenu pronašla sam u zobenim pahuljica od kojih za čas dobijete zobeno brašno, iako najčešće koristim mljevene bademe ili kokos. Kupila sam i heljdino brašno pa ću i s njim eksperimentirati.
Vrlo je zabavno isprobavati nove recepte s neobičnim namirnicama al i i drugačijim načinima pripreme. Ovaj recept nije ništa spektakularno, već jedan dobar biskvit bez brašna, zaslađen zrelom bananom i medom.
Ovaj recept koristite kao bazu, možete ga servirati sa voćnim kompotom ili svježim voćem, sa slatkim vrhnjem ili grčkim jogurtom ili bogatom čokoladnom glazurom.


sastojci za 6 mini tortica

100 gr mljevenih badema
20 gr kakao praha
1 žličica praška za pecivo
1 jaje
1 zrela banana
30ml kokosovog ulja (maslinovog)
3 žlice meda





Bananu zgnječiti vilicom pa joj dodati ulje, med i jaje.  Postepeno dodati i preostale suhe sastojke. Smjesu rasporediti u kalupe za pečenje, možete peći u kalupu za kuglof ili u pojedinačnim porcijama.  Peći u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva, 25 minuta. Čačkalicom testirajte ako je pečeno.
Kad se ohladi prelijte ga bogatom čokoladnom glazurom. Ukrasite sjeckanim bademima ili pistacijama  i poslužite uz slatko vrhnje..

Broj komentara: 11:

  1. Evo mene je baš danas izludio recept bez brašna i šećera, i to u tolikoj mjeri da razmišljam da si za varanje pustim normalne deserte. Ili je krajnje vrijeme da kupim bademovo i kokosovo brašno.

    Super ti izgledaju ovi kuglofići!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je žao, ja inače volim biskvite s bademom a banana je ovdje napravila čaroliju.

      Izbriši
  2. Zaista izgledajo odlično. A pistacije su pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne tortice! Volim kombinaciju namirnica, jednostavne i dekorativne. Super! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su mi ovi kuglofići i jako lijepo izgledaju !¨Nisam sigurna da bi mogla skroz izbaciti šećer i brašno, ali povremeno mi ovakvi deserti baš odgovaraju.

    OdgovoriIzbriši
  5. citam tvoj uvod i kao da slusam sebe :) na istom sam putu, i super mi je to, a najsretnija sam kad i druge uvjerim kako zdravi(ji) deserti mogu biti prefini. Heljdino brasno je divno, vidjet ces, sigurno ce ti se svidjeti..u kombinacijama s jabukama, ili cokoladom, je savrseno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastičan kolač! Da mi ga je netko drufi napravio, nikad ne bih rekla da nema brašna. A ja sam koristila raw kakao. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastičan kolač, za koji nikad ne bih rekla da nema brašna, A ja sam koristila raw kakao, nakon kojeg se ne mogu vratit na onaj obični.:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooooodlično izgledaju! Čokolada i pistacija - omiljeni mi sastojci :) Vec danas pravim!

    OdgovoriIzbriši