srijeda, 1. listopada 2014.

Savršeni keksi za doručak

Koliko puta samo izletite iz kuće bez doručka, u jurnjavi pokupite nekakvo pecivo u usputnoj pekari i sve zalijete kavom iz uredskog kavomata?! Često i prečesto. Ponekad se trgnem pa navečer pripremim doručak za drugi dan. A ovi keksići taj posao su sveli na minimum. Sve što trebate uz ove kekse je čaša jogurta, mlijeka ili voćnog soka. Keksi su hrskvi i kompakti i savršeni za umakanje u omiljeni napitak. A ustvari je to musli ili granola u kompaktonm obliku. Bez šećera, bez glutena i veganski! Nek se nađe u vaši torbama i kutijama za užinu od vaših klinaca.  Bočicu i još puno zgodnih detalja potražite kod Njamamama.



sastojci za 10tak keksa

1 šalica zobenih pahuljica (pazite da je bez glutena)
1/2 šalice kokosa
!/3 šalice badema ili lješnjaka (grubo sjeckane)
1/4 šalice brusnica
1 zrela banana
2 žlice maslinovog/kokosovog ulja
1 žlica meda
1 žlica sjemenki sezama ili lana ili chia
sol



Zrelu bananu vilicom zgnječiti u kašu, dodati  ulje i med pa sve dobro promiješati. U smjesu dodati i sve suhe sastojke. Ugrijati pećnicu na 180 stupnjeva. Na pleh za pečenje staviti papir za pečenje i oblikovati kekse, možete ih samo žlicom vaditi ili oblikovati kroz rezač za kekse. Peći 20minuta dok ne dobiju lijepu boju. Čuvati ih u zatvorenoj kutiji.


21 komentar:

  1. Izgledaju zaista slastno. I fotke su prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Deluju mi vrlo ukusno :) i jako praktično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mada imam neke nezdrave navike, preskakanje doručka nije na toj listi. Doručak je kod mene obavezan - svakodnevno, a sve ostalo mogu preskočiti.
    Kakvi su keksi? Mogu li se jesti sami ili baš zahtijevaju da ih se umače u nešto?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. keksi su baš kao da musli jedeš u kompaktonom obliku, ne zahtjevaju umakanje i vrlo su praktični za ponijeti

      Izbriši
  4. Nikako ne preskačem doručak, moj stomak to ne dopušta. :D
    Svako jutro zobene, no mogla bi za zdravi snack napraviti ovu verziju, pa nositi sa sobom kada uhvati glad.
    Odličan recept! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ovo je i je doručak koji se nosi sa sobom, za sve koji ujutro žure na posao

      Izbriši
  5. bok spremam se u izradu pame zanima koliko oh ispadne od jedne smjese

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi svi doručkujemo, samo moram djecu naučiti jesti domaću granolu, a ne kupovnu i to će biti pun pogodak. Ova moja domaća im nije tako fina ko kupovna...:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je žao to čuti, zakamufliraj s malo cimeta, vanilije, ma čak i tamne čokolade, sigurna sam da će ju zavoljeti s vremeneom

      Izbriši
  7. E baš ovako nešto tražim! Izgledaju divno! Domaću granolu pravimo obavezno, ali ova varijanta 's nogu' je ponekad spas! :) Hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanima me pocetak postupka dali bananu zgnjecit u zobene i onda daodavat sastojke...ja sam tata 2 god djeteta o.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bananu zgnječiti samu pa joj dodati ulje i med, i kad se sve sjedini dodati suhe sastojke

      Izbriši