utorak, 11. lipnja 2019.

Šurlice u kremastom umaku od pršuta i rukole u suradnji s Pik Rijeka


 Ahhhh pašta.....
 kod mene jedino jelo bez kojeg bi mi bilo jako teško je pašta jer  ako hrana uistina daje utjehu i grli onda to najbolje čini upravo pašta.  Volim paštu jer se vrlo brzo priprema, oni najbolji umaci gotovi su za svega par minuta a umaka je uistinu bezbroj.
 U suradnji s Pik Rijeka čiji je najdugovječni brend upravo Paštaria odlučila sam jedan nonin recept prilagoditi današnjem vremenu. Već sam ranije isprobala ovu tjesteninu i šurlice su se savršeno uklopile u ovaj recept; ustvari u umak na bazi vrhnja za kuhanje Tonka.   Ovo je jelo gotovo za čas, dok se tjestenina skuha i umak je gotov.
Jer meni su najdraži umaci upravo ovakvi.....evo i recepta




180 gr   tjestenine Šurlice Paštaria
50 gr pršuta
1 režanj češnjaka
50 gr ribanog parmezana
sol, papar
50 gr rukole
20 gr tostiranih pinjola
2 žlice ekstradjevičanskog maslinovog ulja
150 ml Vrhnja za kuhanje Tonka




U velikom loncu zagrijte vodu za tjesteninu, posolite.
U tavici zagrijati maslinovo ulje pa dodati jedan režanj češnjaka da otpusti aromu, pritisnite ga vilicom. Dodajte pršut izrezan na trakice  i kratko sve popržite.
Tjesteninu kuhajte 8 minuta, procijedite i dodajte u tavicu. Sačuvajte par žlica vode od kuhanja pa dodajte umaku. Prelijte vrhnjem, dodajte ribani parmezan i na laganoj vatri miješajte dok ne nastane kremasti umak. Pripazite kod soljenja jer je obično pršut vrlo slan. 
Maknite s vatre pa umiješajte rukolu i odmah poslužite.




Nema komentara:

Objavi komentar