utorak, 21. lipnja 2011.

Snickers keksići




 Kad zapnem za nešto, ne puštam, u ovom slučaju to je kikiriki.
Naišla sam na ovaj recept za keksiće koje i inače volim ali
s dodatkom Snicker čokoladice, to je prava poslastica.




za 40tak keksića potrebno je

2 šalice brašna
1/2 žlice sode bikarbone
16 žlica maslaca
3/4 smeđeg šećera
1/2 šalice šećera
2 jaja
2 žlice ekstrakta vanilije
+
4 čokoladice Snickers, odrezane našnite, ja sam od jedne čokoladice dobila 9šnita
1 šalica komadića čokolade



u brašno i šećer dodati sodu, vanililju, maslac i jaja i umijesiti tijesto.
Staviti u hladnjak da se malo stisne.
Pećnicu zagrijati  na 200 stupnjeva
u tijesto dodati komadiće čokolade, pa podjeliti na kuglice jednake gramaže.
U sredinu svake kuglice staviti šnitu čokoladice pa oblikovati kugle,
 polagati ih na mastan papir i peći  15tak minuta.

Broj komentara: 7:

  1. Sigurno je pravo iznenađenje kad zagrizeš keksić, a unutra čokoladica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo jos jedna ideja.Ma stavljam ja coku svuda gde mogu ali nisam jos ovako.Super:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno! Divno iznenađenje iznutra, hrskavo izvana :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hai Dear

    This looks yummy....you have a lovely blog...Please check out my blog..It is for food lovers and person who love to cook..You could find so many recipes that you can easily try at home..I update this blog on a regular basis…So please follow me and motivate me..Thank you
    http://yummytummy-aarthi.blogspot.com

    Aarthi

    OdgovoriIzbriši
  5. zaboravila sam napisati da ih treba spremiti u metalne kutije da ostanu svježi, ali ja to nisam napravila jer su nestali još dok su bili topli i dok se karamela iz čokoladice rastezala, mljaccccccccc

    OdgovoriIzbriši
  6. wow, ovo zvuci presavrseno i taman po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši