ponedjeljak, 12. studenoga 2012.

Jednostavne kiflice sa suhim voćem


Često se vraćam jednostavnim receptima, promjenim nadjev i to je već skroz nova stvar. Ove kiflice često radim a prvi put sam naravila ovakvo punjenje. Jako mi se svidjelo.





za kiflice je potrebno

220gr maslaca
220 gr krem sira (ABC)
320 gr brašna

...
za nadjev
marmelada od marelica
suhe smokve i marelice
orasi 
cimet


Omekšali maslac i krem sir sjediniti vilicom pa dodati brašno i kratko mjesiti. Ako je potrebno dodati još brašna. Tijesto podjeliti na kugle, pa svaku stanjiti dlanom na oblik diska, omotati u prijanjauću foliju i staviti na hlađenje. U međuvremenu smokve, marelice i orahe  izrezati nožem na veće komade. Nakon sat vremena disk razvaljati na pobrašnjeloj površini u oblik kružnice. Premazati marmeladom pa posuti sušenim voćem i cimetom. Izrezati pa zamotati u kiflice. Peći na 200 stupnjeva, 15minuta. Još tople kiflice uvaljati u mljeveni šečer.

Broj komentara: 30:

  1. Odlično! Meni se čini da se ove kiflice mogu napraviti i sa slanim nadjevom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se s tobom, već zamišljam nadjev od pečenih pomidora i domaće skute!!

      Izbriši
  2. Koliko su meni fine takve kiflice, ne mogu ni opisat. Pojedem većinu dok su još vruće i uvijek opečem jezik :D Baš su lijepe!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ovakve stvari. Prelijepe su i preslatko prezentovane :)

    OdgovoriIzbriši
  4. predivne kiflice. i ja nešto slično pravim samo koristim običan svjžei sir. prekrasne slike

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje kiflice veoma mi se dopadaju. Nešto ovako želela sam uraditi sa suhim voćem i dodatkom domače marmelade. To testo znam da je veoma krhko i dobro.
    Lepe fotografije.
    Prisrčen pozdrav, Lju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrijeme je idealno za ovakve deserte. Kiflice su stvarno zahvalan recept, baš kao što i ti kažeš - novo punjenje daje novi okus

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam hrpu "novih" ideja za dobre stare kiflice!!

      Izbriši
  7. Izgledaju veoma prhko...mogu da mislim kako se tope u ustima!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kiflice su super, ali meni se posebno dopalo punjenje. Volim suvo voce i ovo je sigurno fino...

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako fino izgledaju, slike govore to, da su prefine!

    OdgovoriIzbriši
  10. kiflice su divne, prave za uz caj

    OdgovoriIzbriši
  11. Testo sa sirom je odlično,a dodatak suvog voća je super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  12. baš se vidi da su meke i prhke, krasne su

    OdgovoriIzbriši
  13. Kiflice su mi super, vidi se da su mekane i prhke, a meni se posebno sviđa ovaj nadjev, bilježim i pravim !

    OdgovoriIzbriši
  14. na kraju svi se vraćamo onim najjednostavnijim stvarima, sviđa mi se nadjev sa suhim smokvama i marelicama

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako mi se sviđaju, Tamara!! Izgledaju tako mekano i prhko da bi sad uletila u ekran. Nema mi ništa draže od ovakvih kiflica dok zahladi i kada se osjeti miris dima u zraku, znaš da je došla zima :) Nadjev je fantastičan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, bojala sam se da će ispadati komadi voće ali baš su se lijepo primili za marmeladu!

      Izbriši
  16. njami kiflice! imam sličan recept, ali s kiselim vrhnjem i jako ih volim, taj neki slankasto-slatki prhki okus, baš za uživanje uz dobar čaj.

    OdgovoriIzbriši