srijeda, 7. studenoga 2012.

Rižoto s bundevom i pancetom



Okuražila sam se i odlučila dati bundevama još jednu priliku.One su trenutno kraljice jeseni.  Odlučila sa se za slani recept. Prije svega potrebno je bundevu ispeći u pećnici, izrezati na četvrtine, posoliti i zaliti maslinovim uljem i posuti listićima majčine dušice  i kadulje. Peći 20 minuta na 200 stupnjeva. Kad se bundeva ohladi, izdubiti meso  i zgnječiti ga vilicom u pire.  Fete pršuta ili pancete ispeći na suhoj tavi da budu hrskave.

 sastojci za dvije osobe

1  manja butternut bundeva (pire)
1 poriluk
100 gr sušene pancete ili pršuta
sol, papar, 
majčina dušica
200 gr riže za rižoto
500ml povrtnog temeljca
30gr maslaca



 Poriluk oprati i nasjeckati pa dinstati kratko na maslinovom ulju dok ne uvene, na poriluk dodati rižu i podliti temeljcem. Na omekšalu rižu dodati pire od bundeve pa nastaviti podljevati temeljcem dok god riža ne bude skuhana.  Začiniti sa  soli i paprom. Hrskavu pancetu iskidati na komadiće pa dodati u rižoto.  Pred sam kraj umješati maslac pa poklopiti.  Servirati još toplo s velikom količinom svježe naribanog parmezana.



Broj komentara: 18:

  1. Uvijek sam za rižoto, bundevu volim, pancetu volim - sve može! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uh ovo izgleda i zvuči odlično :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Da pred mene staviš ovakav tanjur, mislim da bih se najprije pozabavila hrskanjem pancete (slaba sam na ovako krasno prženu pancetu), a tek onda probala rižoto

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda, ovaj hrskavi špekec na vrhu baš mami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino, fino... Panceta mu doda odličan šmek...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. panceta je učinila da ovaj ručak bude kompletan!

      Izbriši
  6. Odlicno izgleda, kombinacija sa pancetom je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršen ručak za mene! Oči ne mogu da odvojim od prve fotografije...:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam bundeve! I za mene odličan ručak! Ja sam baš nedavno radila rižot od bundeve, ali bez pancete, sa kaduljom. Bundeva ruls :D

    OdgovoriIzbriši