petak, 2. studenoga 2012.

Mini pite s jabukama


Jabuke su uvijek tu, bilo ljeto ili zima i priznajem da  meni  nisu omiljno voće ali pita s jabukama je nešto što jako volim. Već duže vrijeme gledam deserte u mini verzijama pa mi se posebno svidjela i ova ideja. Odlična za proslave dječjih rođendana ili finger food party-je. Preskočila sam sol i karemele. Jako su mi se svidjele i definitvno ih radim ponovo, sljedeći put uz dodatak karamela.


Sastojci za 10tak mini pita


2 šalice glatkog brašna
!/2 žličice soli
1/2 žličice praška za pecivo
220 gr maslaca
1/2 šalice kiselog vrhnja
+ brašno po potrebi
....
za nadjev

2-3 jabuke
šećer
limunova korica i sok
cimet


Jabuke oprati i očistiti od srži, pa narezati na sitne kockice, imajte na umu  da su ovo male pite i da se kratko peku, pa je potrebno da su komadi jabuke mali da ne ostanu sirovi. Jabukama dodati šećer, cimet, limunovu koricu i sok. Za tijesto u zdjeli izmešati brašno s soli i praškom za pecivo, pa dodati omekšali maslac i prstima ga utrljati da nastanu mrvice, na kraju dodati kiselo vrhnje. Smjesu prebaciti na pobrašnjelu radnu površinu  pa mjesiti dodavajući brašno. Umotati ga u prijanjajuću foliju i staviti na hlađenje barem 30 minuta.
Razvaljati tijesto na pobrašnjeloj površini pa izrezivati krugove, ja sam se koristila izezivačem za krafne. Na jedan krug staviti žlicu nadjeva od jabuka pa premazati rubove vodom i poklopiti drugim krugom. Spoj dobro stisnuti.Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 10-15 minuta.

Broj komentara: 30:

  1. Lijepe, a sigurno i mirisne i fine! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su slatke :) Inače ni meni jabuke nisu omiljeno voće, al zbilja su prefine u pitama i drugim desertima. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su! Mogu misliti kako su fine sa karamelom...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgodne i fine pitice! S karamelom bi bile još bolje, bar meni, volim karamel a i kolače s jabukama, danas opet pečem jedan. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe, fantasticne su ove male pitice.. bas jednostavne i veoma primamljive! =)

    OdgovoriIzbriši
  6. baš su slatke ovako malene! a i sigurno fino mirišu

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno izgledaju i jako volim ovako male pitice...

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgledaju fenomenalno. Ja sam ih nedavno pravila po receptu Dajane sa Coolinarike i bile su veoma ukusne. Moracu da zabelezim i ovu verziju. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas su mi slatke tako malene, moglo bi par komada sa te slike da se preseli odmah na moj tanjir.:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Slatke su mi ove minijaturice:)

    OdgovoriIzbriši
  11. obožavam jabuke u kolačima i pitama. volim ih i sirove ;)ali taj miris jabuka s cimetom u toploj piti,mmmm neprocjenjivo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Slične mini pite sa jabukama sam radila i jako su mi se svidjele, i ove tvoje mi odlično i jako lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim ovakve pitice, odlično izgledaju!!

    OdgovoriIzbriši
  14. jako mi se sviđaju ovakve mini verzije, ali ja uvijek nekamo žurim pa redovito napravim samo normalnu veliku pitu
    odlično izgledaju ove tvoje pitice

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaaaaa, jabučaste pitice u mini verziji? Ja sam uvijek za!

    OdgovoriIzbriši