nedjelja, 2. lipnja 2013.

Kolač od palente


Marina voli palentu. Na njenom blogu možete pronaći i slane i slatke recepte s ovom namirnicom..Nedavno me je podsjetila na kolač od palente. Palentu vrlo često jedemo, moj ju malac naprosto obožava. Da se njega pita jeli bi ju svaki dan. Tako sam odlučila isprobati i slatki kolač s palentom.
Ovaj jedostavan kolač sastoji se od nekoliko skromnih  sastojaka i podsjeća me na nonine  stare recepte. S posljednjim domaćim limunima koji su prezimili u škrinji i noninim bademima...


za kolač je potrebno

275 gr  omekšalog maslaca
225 gr šećera
6 jaja
175 gr mljevenih badema
100 gr palente (gluten free)
4 bio limuna (sok i korica)




Koricu limuna naribati i ocjediti sok. U zdjeli izmiksati maslac s polovicom količine šećera, pa postepeno dodavati jedan po jedan žumanjak. preostali šećer umutit s bjelanjcima u čvrsti snijeg.Smjesi s žumanjscima dodati mljevene bademe, palentu, limunovu koricu i sok. drvenom kuhačom lagano umješati snijeg od bjelanjaka. U namašćeni pleh rasporediti smjesu. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, 45 minuta. Ohlađeni kolač posuti mljevenim šećerom.




Broj komentara: 11:

  1. Nikad ne bih pogodila da je glavni sastojak ovog kolača palenta, baš super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. radila sam nešto slično, i stvarno je super sočan. krasan kolač

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakva koincidencija - preko vikenda sam i ja ispekla nesto slicno; mozes svratiti i vidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je zanimljiv ovaj kolač,bilježim si recepis obavezno:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obavezno moram ovo napraviti, za palentom sam ludaaa, a ovakvi aromatični kolači su fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim palentu ali moji doma i nisu baš oduševljeni, možda da im probam uvaliti ovako u obliku kolača, možda prođe.
    Jako mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši