ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Prhke košarice s jagodama


Svi vole jagode, miris i okus im je neodoljiv. Iako najčešće uživam u svježim, crvenim bez ikakvog dodatka ponekad poželim neki fini kolačić oplemeniti jagodama. Isprobala sam puno slastica s jagodama ali ovo je jedna  od slastica kojoj  se rado vraćam. Hrskave košarice s bademima, jednostavna slastičarska krema obogaćena bijelom čokoladom i zrele jagode! Ako ste u potrazi za receptima s jagodama, možda Vam se svidi neki moj prijedlog.


prhke košarice(4 komada)

100 gr brašna
50 gr badema
40 gr gustina
100 gr maslaca
1 jaje 

uz dodatak 40 gr bijele čokolade


Priprema prhkih košarica je vrlo jednostavna, količina je dostatna za 4 male košarice ili jednu standardnu. U kuhinjski robot staviti brašno, bademe, gustin i šećer pa sve dobro usitniti, dodati maslac pa još kratko promješati i na kraju umješati jaje. Tijesto zamotati u prijanjajuću foliju i staviti na hlađenje barem par sati a idealno bi bilo preko noći. Razvaljati između dva komada folije i utisnuti u košarice, peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, 10-15 minuta.

Kremu sam često radila, za ovu verziju porebno je samo čokoladu otopiti u mlijeku pa onda skuhati u njemu kremu. U ohlađenu kremu dodati omekšali maslac ili mascarpone. 
Ohlađene košarice puniti kremom netom prije serviranja, dekorirati zrelim jagodama.  



Broj komentara: 14:

  1. Izgledaju super a i jagode su več one prave, nisu više bijele unutra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično! Kombinacija koja uvijek uspijeva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju savršeno, a sigurna sam i jako, jako fine;)

    OdgovoriIzbriši
  4. obožavam ovakve stvari. jako lijepo izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Radila sam nešto slično i odlično je! Ma jagode idu odlično uz sve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicna kombinacija, i bas su ti krasne pitice :) ja imam u glavi nesto slicno sa cokoladnim punjenjem vec duze, nadam se da cu ovaj vikend i realizirati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prezentirane na onom divnom plavo-bijelom tanjiru, izgledaju savrsene ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Kombinacija je predobra ova slastica kod nas uvijek prolazi:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čini mi se kao jako lagan, ukusan i sočan desert, pošalji mi malo :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatke su, nedavno sam pravila nesto slicno, divan desert sada u sezoni svezeg voca... prezentacija za 10+!:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. joj što ja volim ovakve kolače, krasno!

    OdgovoriIzbriši