ponedjeljak, 1. srpnja 2013.

Bola od voća


Pravi napitak za vruće ljetne dane je bola. Možete dodati bilo koje zrelo, aromatično voće i prilagoditi ju svome ukusu. Savršena je za ljetne večeri na terasi,  pod pergulom


sastojci za bolu

300 ml bijelog vina
500 ml pjenušca
300 ml mineralne vode
rum, marascino ili Grand mariner
1 kg zrelih bresaka
3-4 žlice tamnog šećera ovisno o slatkoći voća
2  bio limuna
 svježa menta




Breskve pofuriti vrelom vodom i oguliti. Izrazati ih na tanke fete. U zdjelu posložiti breskve pa ih posuti šečerom i poškropiti sokom od limuna. Zaliti ih bijelim vinom i ostaviti u hladnjaku nekoliko sati. Prije posluživanja u zdijelu dodajte pjenušac, liker i mineralnu vodu. Paziti na veličinu posude jer će se zapjeniti. Dodati limun izrezan na kolute i listiće mente. Ja sam radila samo sa breskvama ali možete kombinirati bilo koje voće, jagode, ananas, dinju...
Za posluživanje bilo bi lijepo imati veliku staklenu zdjelu sa kaciolom (zaimačom) i šalice za bolu. Ako to nemate možete koristiti i bakinu zdjelu za juhu i čaše za  pjenušac ili punč!



4 komentara:

  1. ovo sam zadnji put radila na moru prije par godina,od tad nisam, ne znam ni sama zašto. super je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Recept taman stiže na vrijeme da se pripremimo za vrućine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je prava bola ! One koje sam ja do sada radila i pila su bile nešto skromnijih sastojaka, ali sa neizbježnim breskvama i nektarinama. Definitivno, ova je odlična i bilježim je za ljetno čašćenje !

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo je ono sto bi meni trenutno taman leglo.. em vrucina, em treci dan sa tinejdzerima po ovoj vrucinchini.. ah, zadovoljit cu se slikama dok ne dobijem prvu priliku da isprobam =)))

    OdgovoriIzbriši