ponedjeljak, 15. srpnja 2013.

Kokos i čokolada, kao bounty...



Obožavam miris kokosa. I  uvijek me posjeti na ljeto, ne na ljeto na tropskom otoku već na miris raznih zaštitnih krema za sunčanje koje se šire plažom. A budući da kokos volim nerijetko završi u nekom desertu. Ovog puta skroz  je neodoljiv, u kombinaciji s tamnom čokoladom, podsjeća na dobro poznatu čokoladicu.
Malo sam izmjenila izvorni  recept, dodajući rum i koristeći mascarpone umjesto maslaca.


za kolač je potrebno

9 bjelanjaka+sol
300 gr šećera
210  gr kokosovog brašna

za kremu

300 gr tamne čokolade
120 gr šećera
9 žumanjaka
300 gr maslaca ili mascarponea
rum


U čistoj zdjeli  mutiti bjeljanjke s mrvom soli postepeno dodajući šećer. Na kraju lagano umiješati kokosovo brašno. U lim za pečenje staviti masni papir pa na njega premazati smjesu. Smjesu sušiti u pećnici pazeći da ostane svijetla, 130 stupnjeva  dok se ne posuši. 
Za kremu na pari mutiti žumanjke sa šećerom i rumom, kad se smjesa zgusne i posvijetili dodati nasjeckanu čokoladu i maknuti s vatre. Ostaviti par minuta da toplina kreme otopi čokoladu pa sve promiješati, kad se krema ohladi dodati mascarpone ili maslac.Biskvit prerezati na dobijete tri tanke korice pa slagati naizmjence.




Broj komentara: 18:

  1. odlično, isprobavam prvom prilikom :) samo promijeni u receptu, upisala si bjeljanjke u kremu, a treba pisati žumanjci ;) odlične fotke, baš guštam gledjaući :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako je dobra! Po mom ukusu. Definitivno ide na isprobavanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Snimila sam ovaj Marijin recept kad je gostovala kod Eve i mnogo mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko veliki kolač nastane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj kolac pece se u plehu od pecnice, onom najvecem

      Izbriši
  5. Jao kako ti je ovo dobro... a ja baš isto obožavam kokos! Sve je po mom ukusu, fina kuhana krema, odlične kore, ma milina :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam i miris kokosa u kremi za sunčanje kao i sve kolače s kokosom. Jako mi se sviđa recept za kremu!

    OdgovoriIzbriši
  7. i ja volim ovu kombinaciju, baš krasan desert

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobitna kombinacija koja divno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna kombinacija, baš mi izgleda mljac. I ja volim kokos u kolačima. Moram pohvaliti i fotke, baš se vidi da paziš na svaki detalj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš mi se sviđa kako je složen recept! Spremam obavezno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. a kakva je veličina lima za pečenje? izgleda super...

    OdgovoriIzbriši