ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

Njemačka torta od sira



Kad se navučem na neki kolač ili tortu, ponavljam ga do iznemoglosti, za svaki rođendan, godišnjicu ili svečani ručak. Ovu tortu probala sam prije puno godina, nona je bila u gostima i donijela doma jednu fetu za mene. Izgledom nije mamila jer je pretrpila kratko putovanje ali okusom......već prvim zalogajem  potpuno me osvojila. Odmah sam zatražila recept.....I kad sam napokon recept dobila krenula sam u isprobavanje.
Sirna krema je savršena, osvježavajuća i lagana, u ovoj torti krema se ne peče ali uz dodatak sočnih slatkih marelica i tankog, mekanog biskvita ovo je  prava ljetna  torta.



za biskvit je potrebno

4 jaja (nek budu domaća i obavezno svježa)
100 gr šećera
150 gr brašna 
vanilija
1 žličica praška za pecivo


voće po izboru(iz kompota ili svježe)

250ml mlijeka
4 žumanjka
200 gr šećera
korica limuna
500 ml slatkog vrhnja
500 ml svježeg sira
želatina u listićima (8)



Jaja mutiti s šećerom  i vanilijom dok ne posvjetle i smjesa se ne utrostruči.  Kroz sito u smjesu prosijati brašno i prašak za pecivo i pažljivo umješati. Smjesu uliti u kalup i peći 30tak minuta na 180 stupnjeva.
Ohlađen biskvit prerezati vodoravno  na dvije kore.  Listiće želatine namočiti u vodi.
Mlijeko zagrijati s  mahunom vanilije i limunovom koricom. Žumanjke miksati sa šećerom pa postepeno dodavati toplo mlijeko,  na kraju dodati želatinu i mješati dok se ne otopi. Mikserom omekšati svježi sir pa kad se smjesa  s jajima ohladi dodati i sir. Na kraju umiješati tučeno slatko vrhnje.
Prvi list biskvita staviti na pladanj za serviranje, ako koristite voće iz kompota, možete biskvit nakapati sirupom iz kompota  pa poslagati voće, staviti obruč oko biskvita pa uliti kremu i poklopiti drugim slojem biskvita.Ako se odlučite za svježe voće, nek to bude zrelo, svježe ,bobičasto voće koje ćete servirati uz tortu.  Prije serviranja  tortu posuti šećerom u prahu.


Broj komentara: 12:

  1. Mmmm, baš divno i kremasto izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda, puno kreme i voće = baš ljetna torta, a još kad je u kremi sir mmmm

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se sviđa ovaj recept, krasna torta

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerojatno bi ova torta funkcionirala i bez želatine, što misliš? Jako mi se sviđaju sastojci za kremu i baš me zanima kakvog je okusa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. s obzirom na količinu mlijeka koja ide u kremu ipak joj treba nešto da ju drži, možes s agarom probati

      Izbriši
  5. Izgleda super kremasto. Dobro bi došla i fotka sa strane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, mislim da ova srednja fotka dovoljno otkriva!

      Izbriši
  6. Izgledom me je asocirala na krempitu :) zaista ne znam sto... ali, nadam se da cu jednom pokusati napraviti torticu, pa cu videti da li i ukusom podseca na istu (mada vec po sastojcima vidim da nije bas to to).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako je kremasta i osvježavajuća.
      biti će mi drago da isprobaš!

      Izbriši
  7. Volim sve siraste deserte i sve varijante torti od sira, ova mi se čini da je i više od toga, baš mi se sviđa ! Možda bih i ja želatinu zamjenila ili smanjila, ali u svakom slučaju ovo ljeto će biti isprobana, jako dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši