četvrtak, 16. siječnja 2014.

Mini kuglofi s bijelom čokoladom i limunom


Navukli su se tamni oblaci i već danima je tmurno vrijeme,  u isto vrijeme savršeno je vrijeme za čaj. U šetnji sam nabrala svježu kadulju  pa sam potražila jedan kolačić koju će bit savršeno društvo čaju. Svidjela mi se kombinacija limuna i bijele čokolade, posegnula sam u zamrzivač, u moje privatno skrovište u kojem ljubomorno čuvam posljednje domaće limune. Uskoro su mirisali mini kuglofi.



sastojci za kuglof

300 gr brašna
2 žlice korice   bio limuna
150 gr bijele čokolade
250 gr maslaca
80 gr šećera
3 jaja
mrva soli
2 žličice praška za pecivo
bourbon vanilija
sok jednog limuna

 Čokoladu otopiti na pari i lagano ohladiti. U zdjeli staviti šećer i omekšali maslac pa miksati dok  ne nastane kremasta smjesa. Dodati jedno po jedno jaje, sol, sjemenke vanilije i limunovu koricu. Smjesi dodati otopljenu čokoladu,  prosijano brašno zajedno s praškom za pecivo  i sok limuna.  Smjesu rasporediti u kalupe po želji, u originalu je ovo kuglof, ja sam pekla mini kuglofe i muffine. Peći  u zagrijanoj pećnici  na 180 stupnjeva, 30 minuta za kuglof ili 20tak za muffine. Svakako testirajte čačkalicom dal je pečeno.
Ostaviti u kalupu 10tak minuta da se ohladi, a prije serviranja posuti ga šećerom u prahu.


Broj komentara: 15: