utorak, 22. travnja 2014.

Čokoladni muffini s bananama na pikniku


Već sam objavila recept za kolač s bananama, poznati banana bread, ovog puta odlučila sam ih ispeći u obliku muffina i ponijeti na piknik. Dodatak čokolade je kao i uvijek samo poboljšao ovaj kolačić.  Recept je izvrstan i sigurna sam da će Vam se svidjeti, ja sam kombinirala  šećer kokosovog cvijeta i med  al sam prilično dosljedno pratila recept. Možete ga peći u obliku štruce ili kao i ja napraviti muffine. Košarice za muffine koje vidite na fotkama kao i slamčice, bočice i ukrasne vrećice u kojima su sendviči  stigli su iz Njamamama dućana.



sastojci za štrucu ili 14 muffina

3 srednje velike, zrele banane
115 gr omekšalog maslaca
145 gr tamnog šećera 
1 jaje
vanilija
sol
1 žličica sode bikarbone
cimet
125 gr brašna
1/2 šalice kakao praha
170 gr čokoladnih kapljica ili nasjeckane čokolade


U posudi banane zgnječiti vilicom, dodati im šećer, jaje i omekšali maslac. Sve dobro promiješajte pa kroz sito dodajte brašno i kakao prah s cimetom, dodajte i vaniliju i sol. Na kraju umiješajte čokoladne kapljice. Ako pečete u obliku štruce kalup obložite masnim papirom i ulijte smjesu pa poravnajte. Pecite na 180 stupnjeva 45-50 minuta. Testirajte čačkalicom. Ako se pak kao i ja odlučite peći u obliku muffina, dovoljno će biti 20-25 minuta. Po želji prije pečenja po vrhu možete posuti još čokoladnih kapljica ili lješnjake.














Broj komentara: 9:

  1. Ovo izgleda super. I ideja za piknik je jako dobra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lako za muffine, ja bi se pretplatila na ove sendviče! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. divota! obožavam piknike, još kad je ovako dobre hrane, nema boljeg :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan prijedlog za piknik i sve izgleda divno, a posebno mi se sviđaju bogati sendviči!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja za piknik.
    E da na novoj sam adresi
    http://www.thursdaycooking.com.hr/
    Pozdrav
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  6. Muffini su savršeni i sendviči također, odlična ideja za piknik :).
    A fotke su fantastične kao i Njamamama dodaci, stvarno divno!
    Košarice za muffine i sama planiram nabaviti, njih normalno napuniš i staviš muffine u pećnicu?
    Inače, nedavno sam isprobala jedne muffine s bananama ali kad su se banane pekle mirisi su mi bili nekako čudni.. ne znam da li je to do mene ili tako mirišu pećene banane ali nisam bila zadovoljna.. nekako mi nije pasalo za želudac.. a ovi tvoji mi izgledaju super pa se možda odvažim još jednom na muffine s bananama!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooj savršeno za piknik! Još samo da kiša stane ikad! Jedva čekam! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bi i muffine i sendviče... i ovakav piknik ,)

    OdgovoriIzbriši