subota, 28. travnja 2012.

Keksići u boji



Napokon je stiglo ljeto. Pozdravljam ljeto s jednostavnim keksićima, nautičarske teme koji su ukrašeni šećernom masom. Šećerna masa u bojama, poneki izrezivač, šablone od papira...





Broj komentara: 38:

  1. Predivni su, ma nisu mogli ljepše ispast :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je pravi pozdrav ljetu kojemu se i ja veselim ! Keksići su ti predivni, tako lijepo, sa pažnjom i precizno ukrašeni. Divim se !

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. hvala, ideja nije moja, ovi su keksići rađeni po narudžbi!

      Izbriši
  4. svaka čast, stvarno su prekrasni

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršeno izgledaju! Bez ijedne mane!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako su perfektni keksići,ovo je predivno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđaju, hvala!

      Izbriši
  7. :) unijela si malo sunca u ovaj kisni, tmurni i hladni dan ovim postom! hvala! super izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduševljena sam ,predivno si ih napravila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas su fora, stvarno si se potrudila oko njih a bilo je tu puno posla i sitnih detalja, bas su medeni.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priznajem, bilo je dosta posla za 12tak keksića.

      Izbriši
  10. Dašak ljeta u proljeće - koje istina, više liči ljetu nego proljeću :) U Zadru se kupaju već naveliko :)

    Prekrasni keksići, majstorski si ih ukrasila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod nas je pravo ljeto, samo neka nam potraje. Hvala!

      Izbriši
  11. Ma prekrasni su ti ovi morski kolačići.

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivni su,bas pravi ljetni ,kao da sam pored mora :)a kod mene suprotno,jesen i hladni vjetar puse ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su i tebi moji keksići, barem na kratko donijeli ljeto!

      Izbriši
  13. jako lijepi keksići, vjerujem da su i ukusni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ovo su obični prhki keksići s mirisom vanilije

      Izbriši
  14. Jako lepo uradjeno i precizno, sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Svaka čast jako lijepi i čist ih je užitak gledati.

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš su prekrasni, kombinacija boja savršena!!!

    OdgovoriIzbriši