četvrtak, 15. kolovoza 2013.

slani post

U zadnje vrijeme baš su se zaredali slatki postovi. Budući da statistika kaže da su slani postovi popularni na ovom blogu, odlučila sam par dana za redom pofotkati ono što sebi složim za ručak kad sam sama doma. Ponuditi ću vam nekoliko ideja za brže bolje složiti ručak, za neke treba malo više vremena za druge manje, ako ste baš u velikoj žurbi preporučam paštetu i pomidor, ljetni klasik s plaže.


Španjolska tortilja

1 paprika
1 luk
1 kumpir
100 gr  sušene kobasice
3-4 jaja
sol, papar, maslinovo ulje 


Španjolska tortilja kod nas je omlet. Na ugrijanom ulju prodinstati povrće i kobasicu, pazeći da ne potamni al ii da kumpir ne odten sirov. Kad je povrće mekano, u zdjelici izmutiti 3 jaja, dodati soli i papra i preliti preko povrća. Ostaviti da se zapeče, kad su se sva jaja zgusnula okrenuti tortilju( uz pomoć tanjura) da se zapeče i na drugoj strani.  Po želji i ako imate tavu koja može ići u pećnicu, tortilju zapecite u pećnici.


Quiche s lososom  i vlascem

1 paket lisnatog tijesta
50 gr dimljenog lososa
 vezica vlasca
2 jaja
100 ml mlijeka
par žlica kiselog vrhnja
 sol, papar


Quiche najčešće radim s lisnatim tijestom jer mi to ubrzava pripremu.  Najčešće su to varijacije na ovaj recept . U ovom slučaju losos se istrga na komadiće, poslaže po tijestu  pa se preko svega  prelije smjesa jaja i vrhnja u kojoj je nasjeckani vlasac.


Ražnjici s pečenom fetom

150 gr feta sira
100gr mini pomidora
crne masline
maslinovo ulje,
 mažuran, bosiljak

Fetu narezati na kocke, pa kratko marinirati u maslinovom ulju u koje smo natrgali listiće bosiljka i mažurana. Na drvene štapice,  ja sam koristila grančice ružmarina, slagati naizmjence, fetu, pomidor i masline. Ražnjiće kratko zagrijati na vreloj tavi ili još bolje na gradelama.  Poslužiti uz omiljenu salatu.


3 komentara:

  1. Pravi ljetni post! Jako mi se sviđaju prijedlozi, brzo i jednostavno je i moj moto za vruće dane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moze, moze i malo slanog, sve izgleda vrlo fino a i tanjirici su posebno slatki.:))

    OdgovoriIzbriši