nedjelja, 27. srpnja 2014.

Šareni krekeri sa sjemenkama

Ovi krekeri su me oduševili, a po komentarima na mom Instagramu vidim da su se i vama svidjeli. Ovakvo nešto već dugo nisam probala.  A onda je Julija objavila recept i ja sam se bacila na isprobavanje. Prvi put radila sam po njenom receptu a već sljedeći sam odbacila vagu, sve suhe sjemenke stavila u blender i kratko samljela tako da dio bude samljeven a dio stane cijeli, dodala sam ulje  i sol, sušeni origano i sve spojila s vodom. Kad ih zatvorite u kutiju traju i dva tjedna. I izvrsna  su zamjena za kruh, savršeni uz dobar komad sira, pršuta ili riblje paštete.



 sastojci za krekere

150 gr bjelanjaka (voda)
80 gr sezama
60 gr bučinih golica
60gr sjemenki suncokreta
15 gr crni sezam (ja sam stavila chia sjemenke)
75 gr sjemenki lana
15 gr psylium praha
20 gr maslaca (par žlica maslinovog ulja)
sol, papar, origano ili neki drugi začin koji volite


-Ovdje donosim Julijin recept(na njenom blogu imate recept i za slatke napasti) i sitne izmjene koje sam ja napravila.  Origano ako ga i Vi volite, čini čuda, ako ne zamjenitie ga nekim drugim sušenim začinom.

-Psylium prah možete nabaviti u trgovinama zdravom hranom al i obične zobene pahuljice će ga odlično zamijeniti.


Suhe sastojke stavite u posudu pa im dodajte razmućene bjelanjke, sol i začin po želji. Dobro promiješajte pa ostavite da tako stoji 30tak minuta da sjemenke pokupe vodu i nabubre. U pleh stavite papir za pečenje i izlijte smjesu s drugim masnim papirom pokrijte pa razvaljajte. Nožem označite pločice i pecite u pećnici  na 110 stupnjeva s ventilatorom 20tak minuta.  Pazite da ne potamne, trebaju se samo posušiti.


Broj komentara: 12:

  1. Divno izgledaju! Kontam da su prefini! Teško da bi trajali dva tjedna! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. bas mi ovako nesto treba! I super da mogu taj psilijum da zamenim sa ovsenim, nikad cula za njega. idem izguglati :)

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je ako nabavis psylium a moze i s zobenim

      Izbriši
  3. sviđam! ide na popis "za more"!
    i sviđam što nema brašna.

    nego, koliko je tu otprilike jajaca? ovih 150 gr bjelanjka?

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni, najljepši krekeri koje sam vidjela. Nego .... mene malo muče ti bjelanjci pa me zanima s čime si ih zamijenila kad si radila bez jaja

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam da su fantastični! :) Inače, imam polu-pripremljen post za jedne slične, samo sam ja kombinovala orašaste plodove i sjemenke, tako da znam da ovi tvoji ne mogu a da me ne osvoje! Probam i njih, pa javim! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Radila sam krekere već više puta i odlični su!
    Prvi put sam ih napravila sa zobenim pahuljicama, bili su dosta krhki i teško ih se rezalo. Otkad koristim psyllium za njihovu izradu, ispadnu savršeni. Možda se psyllium u nekim receptima može uspješno zamijeniti zobenim pahuljicama, ali ovdje se baš vidi razlika.

    OdgovoriIzbriši