ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Galetta s breskvama

Jučer  je bio predivan topao dan, a sad izgleda kao da je ljetu došao kraj. Pala je kiša a s njom i temperatura. Danas već miriši na jesen. Jučer sam odlučila mirisne breskve posložiti na prhko tijesto i ispeći u pećnici da se miris ljeta još jednom širim zrakom. Recept sam posudila od jasenke


za tijesto je potrebno
250 gr brašna
125 gr maslaca
1 jaje
1 žlica šećera
mrva soli
40 ml hladne vode

za nadjev
3 velike zrele breskve
2 žlice smeđeg šećera
1 žličica cimeta
1 žlica mrvica
vanilija


Breskve oprati, oguliti, odvojiti od koštice i izrezati na kriške, posuti šećerom, cimetom i vanilijom.Ostaviti da se okusi prožmu. Za tijesto sve sastojke staviti u kuhinjski robot i "zavrtiti"  dok ne dobijete kuglu tijesta. Tijesto razvaljati na masnom papiru, u sredinu posuti krušne mrvice pa na njih posložiti  breskve. Rubove preklopiti prema sredini. Peći 20 minuta u zagrijanoj pećnici.


22 komentara:

  1. A meni treba nešto za jabuke, točnije - nešto toliko zgodno kao ovo tvoje ali sa jabukama oko kojih se već opasno roje mušice. Ova ideja je odlična! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno!

    I ne tuguj za ljetom, dosadilo bi ti sunčano i toplo vrijeme 356 dana za redom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas divno zigleda ovo prhko testo;) A sa breskvama sigurno ide odlicno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. @an. isprobaj s jabukama, samo ih najprije malo izdinstaj na maslacu

    @what´s for dessert?? plačem za ljetom svaki dan!
    mrzim zimu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako dobro izgleda, a sudeći po sastojcima i voću znam i da je jako fino!

    OdgovoriIzbriši
  6. ja isto žalim za ljetom, ja bih ljeto cijelu godinu i ništa mi ne bi falilo ;)
    ovo predivno izgleda, nešto takvo bi i ja mogla napraviti ovih dana

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako fenomenalno izgleda,ja si zamišljam miris i ukus..divno:)

    OdgovoriIzbriši
  8. evo opet je zagrijalo, baš sam u svom elementu!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne su... Mogu zamisliti kako lepo mirisu... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Yum I love galettes and keep meaning to try making one!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve mi se dopada u ovom tvom postu...Od uvoda, recepta do fotki.
    Hvala na lijepom komentaru ostavljenom na mom blogu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna! Gotovo se može osjetiti miris. Sviđa mi se što su ti izgledom ostale kao da su svježe!

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, predivno izgleda, bas kao sto kaze Tadeja, tako svjeze!!! Nadam se da si zadovoljna i hvala na isprobavanju:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Miris divnih pecenih breskvi! Fantazija...

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivno ! Obožavam sve od breskvi, a kada je ovako ukusno, mirisno i lijepo tada ne mogu odoljeti. Baš je super !

    OdgovoriIzbriši
  16. prekrasne fotografije..odišu svježinom, pršte bojama! a sigurna sam i da je jako ukusno..

    OdgovoriIzbriši
  17. obozavam galete i njihov rustikalni,poluotvoreni izgled. Predivno izgledaju.Znam da su takve i po okusu.. Kakvo je tijesto dan poslije? ( mislim ako ga je do tada jos ostalo :)) Ja sam vjecno u potrazi za tijestom s kojim cu biti u potpunosti zadovoljna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram ti priznati da kod nas galleta ne dočeka drugi dan...ponekad je čak radim u pojedinačnim verzijama! i najbolja je još topla s veliokom kuglom sladoleda

      Izbriši