srijeda, 28. rujna 2011.

Jesenjska torta

Često posjećujem i talijanske kulinarske forume. Tamo sam pokupila ovaj recept, ova torta je hit. U emisiji La prova del cuoco, pripremila ju je Anna Moroni, gospođa, domaćica i baka, koja je stalni gost u njihovoj emisiji. Uskoro počinje i nova sezona, a uskoro će proslaviti i 10 godina emitranja.
Slična emisija prikazivala se i kod nas, Kruške i jabuke.


sastojci potrebni za ovu tortu

3 jaja
6 žlica šećera
12 žlica brašna
prašak za pecivo
2 žlice otopljenog maslaca
100 gr mlijeka
4 jabuke

za posip
2 žlice šećera
žličica cimeta
maslac



Jabuke oprati i  očistiti od jezgre, dvije jabuke izrezati na sitne kockice a dvije izrezati na tanke kriške, možete se poslužiti ribežom za kupus. Odvojiti žumanjke pa im dodati šećer i sve mutiti dok ne posvjetli, od bjelanjaka umutiti čvrsti snijeg. Prosijati brašno i pecivo u žumanjke pa dodati mlijeko i otopljeni maslac, na kraju dodati snijeg. Lagano umješati komadiće jabuke, samo one koje su izrezane na kockice. Smjesu uliti u pripremljen kalup. Ja sam radila u okruglom ali može se i u kvadratnom. Sada po površini poslagati kriške jabuke tako da se djelomično preklapaju. U maloj zdjelici izmješati dvije žlice šećera sa cimetom pa tom mješavinom posuti jabuke, dodati i koji komadić maslaca. Peći i u vrućoj pećnici 40 minuta na 160 stupnjeva.


Broj komentara: 10:

  1. prekrasna :) I ja sam ovih dana uvela jabuke u kuhinju, napokon

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponekad naidjes tako na neki recept i hvala sto si podelila sa nama;) Nema coevk uvek ideju sta da napravi ali sad kad vas sve citam..imam ih i previse.Moracu da bacim vagu za merenje;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bih se složila s nazivom, jer su meni jabuke svevremenske. Torta je prava ljepotica.

    OdgovoriIzbriši
  4. još jedan dokaz da su jednostavne stvari najbolje. sjajna torta!

    OdgovoriIzbriši
  5. @What`s for dessert??, nisam veliki ljubitelj jabuka u kolačima, tako da je ovo za mene jedan jesenjsko-zimski kolač!!

    OdgovoriIzbriši
  6. nikada nebi ovako umetnula jabuke unutra :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jabuke su mi uvijek dobro došle i svježe i u kolačima, a posebno mi se sviđaju u ovakvim pitama. Odličan je recept i pitu si jako lijepo napravila !

    OdgovoriIzbriši
  8. A planirala sam pitu od jabuka da pravim, sad sam se predomislila :)

    OdgovoriIzbriši