petak, 2. rujna 2011.

No bake cheesecake

Za kraj ljeta odlučila napraviti jedan desert za koji nije potrebno paliti pećnicu, a ni štednjak.Ja i cheesecake nikako na zelenu granu, radila sam ga više puta, koristila sam različite recepte i metode pečenja, ali rezultat je uvijek bio....ustvari i ne znam kakav je bio, ni kakav bi trebao biti uglavnom okusom nije bio loš. Ja sam veliki ljubitelj kolača sa sirom ali svaki put mu je nešto nedostajalo. Ovog puta nisam imala ni vremena ni volje eksperimentirati pa sam igrala na sigurno. Cheesecake koji se ne peče na moj način. S dodatkom umaka od jagoda!



podloga
250 gr keksa, ja sam koristila Mulino bianco Pan di stelle
125 gr omekšalog maslaca
1 velika žlica meda

ove sastojke staviti u blender i miksati dok ne nastanu mrvice. Utisnuti žlicom u kalup i staviti u zamrzivač.




300 gr svježeg posnog sira, obavezno ga štapnim mikserom usitniti, možete koristiti i krem sir
limunov sok i korica
4 žlice meda
300 ml slatkog vrhnja, u slučaju da koristite biljno vrhnje za šlag, želatina nije potrebna jer je ovo vrhnje jako čvrsto
1/2 vrećice instant želatine (agar agar)

Umutiti slatko vrhnje, želatinu pripremiti prema uputama. Svježi sir usitniti u blenderu tako da postane skroz kremast, dodati mu med, koricu limuna i limunov sok. Na kraju lagano umiješati slatko vrhnje i otopljenu želatinu. Preliti preko podloge od keksa i staviti na hlađenje preko noći. Servirati s umakom od voća po želji, ja sam iskoristila zadnje jagode.



Prvi put sam radila cheesecake sa svježim sirom i moram priznati da nije bilo kiselo koliko sam očekivala , a umak od jagoda je dodatno zasladio.

Broj komentara: 13:

  1. Aha vidis bas interesantan cheescake.Ja aga pravim malo drugacije ali vazno je da je ispao ukusan.Bas ti lepo zigleda:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan cheescake samo kada bi mogao bez želatine!? Uglavnom je važno da je zadovoljio tvoje kriterije a izgleda fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  3. zvuči fino...
    1. prilikom slažem...
    eh, zašto pobogu ne živiš bliže meni LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastično izgleda..kako bih sada mogla komadić:)

    OdgovoriIzbriši
  5. @snježa, mogao bi bez želatine , možeš staviti agar agar ili malo čvršće umutiti slatko vrhnje!!

    hvala cure!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim da radiš s agarom. Koliko staviš agar-a da zamjeni pola vrećice želatine?

    OdgovoriIzbriši
  7. Cheescake može uvek, naručito sa prelivom od jagoda....

    OdgovoriIzbriši
  8. @jubistacha, nisam još radila s agar agarom ali uskoro namjeravam, koliko sam shvatila ide dupla količina u odnosu na običnu želatinu

    OdgovoriIzbriši
  9. Non preparo una cheesecake da troppo tempo, chissà poi perchè dato che sono troppo buoni!! Complimenti per il risultato!!! Un abbraccio e buonissima giornata

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno izgleda, baš divno ! Recept je interesantan i rado ću ga isprobati !

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan! :)
    Evo slike ;)
    http://www.coolinarika.com/slika/2079843/#content_info
    http://www.coolinarika.com/slika/2079847/#content_info

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno ti je ispao, drago mi je da ti se svidio recept

      Izbriši