nedjelja, 11. rujna 2011.

Lješnjakove kuglice




U originalu se ovi kolačići zovu Under her thumb cookies, recept je iz prekrasne knjige Julie M. Usher  Cookie Swap. Prvi put radila sam ih za Božić, vrlo su dekorativni i jednostavni. U originalu još ide i ganache od bijele čokolade ali njega sam izostavila jer sam trebala kolačiće koji će stajati duže vrijeme. Iako ako želite možete ih dekorirati ganache kremom prije samog posluživanja.

smjesa za 40 kuglica
2 šalice brašna
1/4 šalice lješnjaka
mrva soli
1 šalica maslaca
1/2 šalice smeđeg šećera
2 jaja
2 žlice arome lješnjaka
1 žlica vanilije

za dekoraciju
1/2 šalice pečenih grubo sjeckanih lješnjaka




Brašno, lješnjake i sol stavite u mutipraktik pa sve sameljite u sitan prah. U zdjelu za miksanje  stavite maslac i šećer i mutite dok se ne omekša, dodajte samo žumanjke i aromu lješnjaka i vanilije. Polako dodajte brašno.Miješajte kratko dok se ne sjedini. Preostale lješnjake nožem usitnite a bjelanjke samo vilicom lagano izmiješajte.
Od smjese oblikovati male kuglice, umočiti ih u bjelanjak pa uvaljati u lješnjake. Ako planirate dekorirati kremom, utisnite rupicu s kuhačom. Složite ih na mastan papir i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva 25 minuta.

Broj komentara: 12:

  1. Njamii, jako volim lješnjake i sam recept je čini mi se jednostavan! Sve super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš fino izgledaju, a skroz su jednostavni za napraviti. I još su s lješnjacima, kud ćeš bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno izgledaju a i po sastojcima ne sumnjam da su jako fine kuglice...

    OdgovoriIzbriši
  4. Da volim ovako nesto sitno..sto mzoes bez grize savesti strpati u usta:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične kuglice ! Ja nekako rijetko koristim lješnjak, više badem, ali kada vidim ovako nešto odmah želim isprobati i to baš sa lješnjakom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su,čim je lješnjak u kombinaciji mora biti super:)

    OdgovoriIzbriši
  7. jako simpatične kuglice, sastojci su taman po mojem ukusu

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam, i mene su najprije osvojile svojom ljepotom a kasnije i okusom, ako volite lješnjak, ovo je pravi kolačić za vas!! kao da jedete same lješnjake!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni su! Zaista fino izgledaju... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš izgledaju fino :) Mislim da ću jednom probati :)

    OdgovoriIzbriši