nedjelja, 25. rujna 2011.

Tortice s nutellom



Kod mene ljeto još uvijek traje, dnevne temperature su prilično visoke za ovo doba godine. Ja sam se opet zaželjela prave čokolade s dodatkom Nutelle i lješnjaka!!



za 6 zdjelica potrebno je

3 jaja
1/2 čašice kiselog vrhnja
5 velikih žlica Nutelle
1/2 šalice sitno mljevenih pečenih lješnjaka
5 keksa/piškote
50 gr tamne čokolade

ganache krema

 70 gr tamne čokolade
1 dcl slatkog vrhnja
pečeni lješnjaci za dekoraciju

Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva.
Pečene lješnjake i kekse samljeti jako fino. Jaja odvojiti, pa bjelanjke istući u snijeg, na pari otopiti čokoladu, dodati joj vrhnje i nuttelu.  Ostaviti smjesu s čokoladom da  se malo ohladi pa joj dodati žumanjke, jedan po jedan  i uz stalno miješanje, na kraju u smjesu dodati snijeg. Porculanske zdjelice puniti smjesom. Zdjelice posložiti u pleh, uliti u njega vrelu vodu do pola visine zdjelica i peći u pećnici 20 minuta na 180 stupnjeva. Pečene tortice preliti ganache kremom i ukrasiti polovicama pečenih lješnjaka. Uživati u ovim torticama dok su još tople!



Broj komentara: 19:

  1. Ovo izgleda potpuno očaravajuće i tako bi rado sada pojela jednu činijicu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma kod mene ne treba nikakvih razloga(osim one koje izmislim tog momenta) da si priustim ovako nesto rajski:)

    OdgovoriIzbriši
  3. uh, ovo je opasno navečer gledati :) Čista fantazija

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, prefino, i predivno čokoladno; božanstveno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo će ubrzo biti isprobano kod mene..savršeno.. totalno po mom ukusu:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni jedna zdjelica, po ostatak ti šaljem Timnu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme ovo je nešto definitvno što obara s nogu iako je i kod mene jako vruće.

    OdgovoriIzbriši
  8. baš mi je drago da vam se svidio ovaj brzi desert.
    hvala svima!

    OdgovoriIzbriši
  9. Savršeno ! I ljeti i zimi za ovakvu slasticu sam uvijek spremna, izgleda fantastično !

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantazija, mljac!!! U ovu posljednju sliku ne smijem više gledati, mami me da ustanem u ovo kasno doba i pravim ove čokoladne krasotice ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. predobro izgleda, tako da nimalo ne sumnjam da su odlične

    OdgovoriIzbriši
  12. Bolje od sladoleda, iako je napolju toplo i sada, krajem septembra. Divno, cokoladno, hranljivo, brzo zasiti, jednom recju - cokolada, u sto vise lejera i tekstura. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo stvarno izgleda odlično! bogato, sočno, čokoladno...
    jednom riječju - divno :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ubila bih sad za ove tortice! taman me ulovio pms, a kad se to dogodi trebam hrpu slasne čokolade :)

    OdgovoriIzbriši