srijeda, 16. svibnja 2012.

Savijača sa jagodama i skutom


Sezona jagoda je u punom jeku, sve se oko njih vrti, svaki desert, svaki dan. Ovaj recept preuzet je iz "Sale e peppe", jednostavnost pripreme i par jednostavnih ali domaćih sastojaka idu mu na ruku, jednostavna savijača s zrelim jagodama i kravljom skutom, prhka korica i mekani aromatični madjev........

Koristim priliku da se zahvalim Tamari, s divong bloga What`s for dessert?  na nagradi koju mi je dodjelila. Moj zadatak je da navedem što volim i što ne volim jesti i  nagradu proslijediti dalje. Dakle, NE volim jesti mak u kolačima, pomikaki  i tripice, to je ono prvo što mi pada na pamet, a sve ostalo volim, ili mi sad ne pada na pamet ništa drugo! Nagradu ću podjeliti sa svim mojim dragim kolegicama blogericama, prije ili kasnije u ovom lancu razmjene doći će i do svake od vas.





sastojci za tijesto

200 gr brašna
1 jaje
3 žlice šećera
4 žlice maslinovog ulja
vanilija


za nadjev

500 gr jagoda
250 gr kravlje skute
sok i korica polovice bio limuna
2 žlice šećera
2 žlice mljevenih badema
mljeveni šećer

Sastojke za tijesto sve zajedno umjestiti pa zamotati u prijanjajuću  foliju i staviti u hladnjak na hlađenje.Jagode oprati pod mlazom vode,pa narezati na komadiće, staviti u u zdjelu i posuti šećerom i izmješati. Jagode umjšati u skutu koju smo omekšali vilicom.
Ohlađeno tijesto razvaljati u pravokutnik 20x30.   Na sredinu tijesta rasporediti  mljevene bademe i na njih nadjev. Preko nadjeva preklopiti krajeve, rub namazati vodom da se slijepe. Izbockati vilicom


još ideja za deserte s jagodama


*http://ave-dulcis.blogspot.com/2012/05/ave-dulcis-slavi-roendan.html

*http://ave-dulcis.blogspot.com/2011/06/trifle-for-two.html

*http://ave-dulcis.blogspot.com/2011/05/kremaste-kocke-s-jagodama.html

*http://ave-dulcis.blogspot.com/2011/05/lassi-od-jagoda.html

*http://ave-dulcis.blogspot.com/2011/05/krema-od-griza-s-jagodama.html

Ovim receptom prijavljujem se kod Zoke,  koja nam je za ovomjesečnu temu igre Ajme koliko nas je zadala jagode.

24 komentara:

  1. Uh, koliko prekrasnih recepata s jagodama! Savijače sa skutom su mi najdraže, a ova je sigurno još bolja kad je obogaćena jagodama. Rado bih zavirila u kuharicu koja se vidi na fotkama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti ,u pravu si, kod mene su jagode prevladale.

      Izbriši
  2. Jako mi se svidja recept! Volim kolace sa jagodama, mada ih uglavnom jedem sveze...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moram priznati da ću i ja uvijek radije pojesti svježe jagode

      Izbriši
  3. Divna savijaca, volim tako kad je bogato posuta secerom u prahu. Prekrasno prezentovana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična savijača,i ova ideju za desert sa jagodama i grizom ti uzimam za probu,obožavam takve deserte..hvala ti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, baš me zanima kako će ti se svidjti krema od griza.

      Izbriši
  5. Fino, štrudle volim i nisam još probala s jagodama, jako lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljiv recept, savijača izgleda fenomenalno! A sad se odoh baciti na istraživanje recepata s jagodama, već se radujem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. savijača izgleda divno, tako fino bogata i sočna... iznenađenje mi je svakako maslinovo ulje u tijestu, nikad ne bi ni pomislila da bi to moglo pasati... svakako valja probati, pretpostavljam da cijeloj priči daje jednu posebnu aromatičnu notu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam se iznenadila ali maslinovo ulje se tek osjeti, jagode su prvom planu

      Izbriši
  8. Koja savijača,ovo mogu uvjek jesti,odličan recept.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je nešto novo,baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naišla sam na recept u časopisu i odlučila ga isprobati

      Izbriši
  10. I meni je ovo nesto novo. Predivno izgleda, verujem da je jako ukusna sa jagodama:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tamara, divno izgleda! Skutu obožavam, predivna mi je u ovakvim kombinacijama!

    OdgovoriIzbriši