srijeda, 3. listopada 2012.

Brownies s kikiriki maslacem


Među onim namirnicama koje jako volim je i kikiriki. A ja stvarno volim puno toga. Već sam ranije objavila kremu u čaši,  cupcakese s kikiriki maslacemSnickers keksiće i Tortu s kikirikijem. Odlučila sam i  ove kocke isprobati. Brownies volim pa me je jako interesirala ova varijanta. Ovdje je čokolada u drugom planu  jer tamni čokoladni ganache dolazi na kraju a naglasak je na kikirikiju   Znala sam da s ovim receptom neću pogriješiti.


sastojci za kolač (ja sam radila pol doze)

220 gr maslaca
1 3/4 šalice šećera
1 šalica kikiriki maslaca
2 velika jaja + žumunjak
2 žlice arome vanilije 
2 šalice brašna
1 1/2 šalica čokoladnih kapljica


za ganache

1 1/2 šalica čokoladnih kapljica
1/2 slatkog vrhnja
1 žlica maslaca



Mutiti jaja i šećer dok se ne povežu  pa dodati kikiriki maslac. U smjesu dodajte jaja i vaniliju. Na kraju dodajte prosijano brašno i još kratko miksajte. Čokoladne kapljice umješati kuhačom. Smjesu rasporediti po plehu. Peći oko 40tak minuta na 180 stupnjeva. Dok se peče kolač, pripremiti ganache. Zagrijati vrhnje i preliti ga preko čokoladnih kapljica, dodati maslac i mješati dok se čokolada potpuno ne otopi . Provjeriti dal je kolač pečen uz pomoć čačkalice. Kad se ohladi preliti ga ganache kremom i ukrasiti polovicama kikirikija.

Broj komentara: 17:

  1. Izgleda kao vrlo vrlo ukusna bomba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i je bomba, svakako ,zato sam i radila samo pola doze!!

      Izbriši
  2. Volim kikiriki, ali čini mi se da si ti veća zaljubljenica od mene, s obzirom na to koliko si recepata isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obožavam kombinaciju kikiriki i čokolada. Morat ću isprobati ove browniese!

    OdgovoriIzbriši
  4. Konačno slatki post!:)
    Odlično izgleda, a sigurno je i jako fino.

    OdgovoriIzbriši
  5. ne možeš pogriješiti s ovako prekrasnim kolačem, obožavam kikiriki

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastično, super mi je kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa,obožavam kikiriki u slatkoj verziji:)

    OdgovoriIzbriši
  8. This looks absolutely amazing! I wish I could have a slice right now!

    OdgovoriIzbriši