četvrtak, 5. srpnja 2012.

Čokoladni cupcakes vol. 2





Ovi kolačići vrište "čokoladaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" Čokolada je za mene broj jedan a od kad sam isprobala ovu kremu, vrlo često uživam baš u ovakvim kolačićima. Ako ste ljubitelj čokolade ovo je pravi desert za vas



za 12 kolačića potrebno je

200 gr šećera
90 gr brašna 
50 gr kakao praha
3/4 žličice praška za pecivo
3/4 žličice sode bikarbone
1/2 žličice soli
1 jaje
115 ml mlijeka
55 ml ulja
vanilija
115ml kipuće vode

 U većoj posudi promješati sve suhe sastojke za kolačiće  pa dodati jaje, ulje i mlijeko  i miksati  otprilike jednu minutu, tada dodati kipuću vodu. Kalup za muffine obložiti papirnatim košaricama pa ih puniti ovom smjesom  do 2/3 visine košarice. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 23 minute. Ostaviti da se ohlade.


čokoladna krema

150 gr tamne čokolade
40gr maslaca
180 gr kiselog vrhnja

Čokoladu otopiti zajedno s maslacem na pari, kad se malo ohladi, umješati kiselo vrhnje. Krema će u početku biti jako rijeka ali kako se bude hladila tako će se  i zgusnuti. Napuniti slastičarsku špricu i ukrasiti kolačiće. Ohladiti ih u hladnjaku.


Broj komentara: 28:

  1. Krema me je osvojila čim sam vidjela fotke. Sad bih najrađe odmah išla napraviti neke cupcakese samo da mogu guštati u kremi. Znači količina sastojaka za kremu je dovoljna za 12 cupcakesa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolicina je dovoljna za 12 skromno ukrasenih ili 6 bogato ukrasenih kokacica.

      Izbriši
  2. Krasni su! Baš zovu za guštat u čokoladi mmmmm :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si ih lijepo ukrasila i fotke su fenomenalne. Još nisam pravila cupcakese, moram nabaviti kalup što prije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, cesto ih radim bas kao zamjenu za tortu, vrlo su prakticni a varijacija je bezbroj

      Izbriši
  4. Ovo je za mene, apsolutno, ovisnica o čokoladi jesam, priznajem!..Krema na cupcake-u izgleda majstorski izvedena..Divim se tako lijepo istisnutoj kremi, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja vrištim čokoladaaaa kada sam ih ugledala,ajme predobri,ovo je najfinija čoko krema po mom mišljenju,i sama ju tako pravim:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne mogu ih prestati gledati.... pravo malo umjetničko djelo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna krema i jako lijepi cupcakesi.. Čim sam na fejsu vidjela sliku, znala sam da će mi se svidjeti! Takve kreme jako volim, obožavam kiselo vrhnje u kolačima!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni cupcakes, krema izgleda prefino morat ću je isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koji ljepotani!!! Pa još na crvenom! Ludilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno, ni ja ih ne mogu prestat gledat! Sve si savršeno uklipila, a ukrasila fenomenalno! Baš su prekrasni! i jako mi se sviđa ova krema!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme, tamara, divni su! i tako čokoladni, mmmmm :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tamara,
    Obozavam cupcakes, cesto ih pravim kuci za nas, a da ne pricam o cupcakesima koji idu tek tako za pokloncic dragim ljudima.
    Tvoji pre, predivno izgledaju, a krema me je posebno osvojila i imam pitanje vezano za kremu. Uglavnom pravim ganache, medjutim, nekako mi postane suvkast i nije fino sjajan, super se stisne u friz, ali nedostaje onaj fini sjaj i da je krema nekako, hmmm, barsunasta (haha. Kad su van friz, dali se kremica previse rastopi i onako da "padne", bjezi ili fino stoji i van frizidera. Naravno, na ovoj vrucini nista ne opstaje, ali ako nekome nosim, da ne bude dok stigne na adresu kremica nestala.
    Hvala unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja volim ovu kremu jer za razliku od ganacha osjeti se kiselkast okus, i ova je krema puno mekša.
      pokušaj kad radiš ganache raditi s većom količinom vrhnja

      Izbriši