nedjelja, 2. studenoga 2014.

Ukiseljene rotkvice


kako stojite sa zimnicom? koje se blago krije u vašim teglicama? ja se nisam baš iskazala al uvijek se nađe neki novi izazov i novi recept za isprobavanje. Ovog puta izbor je pao na rotkvice.
Obožavam rotkvice, lagano pikantne i hrskave. Međutim vrlo brzo izgube svoju hrskavost pa sam odlučila isprobati ovaj jednostavan način kiseljenja. Na ovaj način rotkvice će zadržati hrskavost a dodatno ih možete oplemeniti okusima koje volite, papar, korijandar, sjemenke komorača, đumbir.....



sastojci za jednu teglicu

3 vezice rotkvica
200 ml vode
100 ml jabučnog/alkoholnog octa
1 žličica soli
1/2 žličice šećera
papar u zrnu
zrna korijandra

Rotkvice dobro oprati, odstraniti im lišće i korijen pa narezati na tanke ploškice. Najbolje je koristiti ribež za kupus. U lončicu zagrijati vodu i ocat pa  dodati soli i  šećer da se otopi.  Ploškice rotkvica poslagati u teglicu i zaliti toplom NE vrelom otopinom. Dodati zrna papra i korijandra ili neki drugi  začin. Ako volite ljuto dodajte nasjeckanu chilli papričicu. Teglicu zatvoriti i ostaviti da se u potpunosti ohladi. Ohlađenu teglicu pospremiti u hladnjak i potrošiti u  roku tjedan dana. Možete ih dodati u salatu ili u sendviče.

Broj komentara: 6:

  1. Još jih nisma probao ovako ukiseljene. Uvijek samo sveže. Ali ta boja u tvojim lončiču izgleda prekrasno, možda da i probam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne fotke! Svježe rotkvice mi nisu najomiljenije, možda bi mi se više svidjele ovako ukiseljene

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikad čula za ovo. Ali fotke ti izgledaju fenomenalno, kao i to povrće u teglici. Nikada ne bi rekla da su rotkvice unutra.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa nije da stojim loše sa zimnicom ali uvijek sam otvorena za nove ideje. Baš mi se sviđaju ove rotkvice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako su ti lepe fotke!!! Divne!
    Nikad nisam probala ovakve rotkvice, brzo ih smažemo sveže... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super mi je ideja ukiseliti rotkvice, ja se uglavnom držim slatke zimnice, aliove rotkvice jako lijepo i primamnjivo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši