četvrtak, 3. siječnja 2019.

Rožata



Nakon svih ovih godina odlučila sam napraviti rožatu. Desert koji sam jednom davno jela, iznimno jednostavne pripreme. Od mame sam uzela domaća jaja i to je bilo presudno.  Vrag mi nije dao mira pa sam se poigrala sa tamnim šećerom, rezulat je ova tamna boja. Drugi put ide obavezno bijeli šećer a imam i neke nove ideje, odmak od klasike koju vam ovdije donosim.. . .


600 ml punomasnog mlijeka
5 jaja
 150 gr demerara šećera
2 mahune bourbon vanilije
korica jednog domaćeg limuna
....
100 gr šećera za karamel



   Mlijeko, šečer, limun  i vaniliju ugrijati na vatri.  Kratko kuhajte da se otpusti aroma pa ohladite. Jaja izmutite.   Prestali šećer otopite na laganoj vatri do zlatne boje. Ulijte u pripremljen kalup, obložite i rubove.  Iznad karamela ulijte kremu. Možete koristiti i pojedinačne porcije.  
   Pećnicu zagrijte na 150 stupnjeva. Ovaj desert se kuha  u  parnoj kupelji. 
U dublji pleh ulijte vodu pa položite unutra kalupe s kremom. Voda treba biti nešto više od pola visine kalupa.  Rožatu kuhajte sat vremena, izvadite i dobro ohladite u kalupu. Prije serviranja nožem odvojite od ruba i izvrnite na pladanj za posluživanje.


Nema komentara:

Objavi komentar