ponedjeljak, 10. listopada 2011.

Gusta juha od muškatne tikve.... s mirisom majčine dušice



S ovom gustom juhom potpisala sam kapitulaciju, evo priznajem jesen je stigla. I opasno je zahladilo. Odlučila sam se za ovu toplu juhu, s bundevom i začinima.




1 poriluk
1 mrkva
1 zrela rajčica
maslinovo ulje
30 gr pancete, na kockice
300 gr muškatne tikve
250 gr bijelog graha, prethodno kuhanog
sol, kajenski papar,  majčina dušica....

na zagrijanom ulju prodinstati nasjeckanu pancetu, mrkvicu i poriluk. Očistiti i narezati na kocke muškatnu tikvu i rajčicu pa dodati u povrće i zaliti s vodom. Začiniti solju  i paprom i listićima sušene majčine dušice. Kuhati dok  povrće ne omekša pa izvaditi jednu trećinu  i usitniti štapnim mikserom.  Vratiti u lonac i dodati kuhan grah. Može se napraviti i u vegetarijanskoj varijanti, ali meni je pasao miris dimljene pancete. Kuhati do željene gustoće.


ovim receptom sudjelujem u prvi put igri ajme koliko nas je, domaćica je za listopad izabrala majčinu dušicu, recept šaljem njoj!

Broj komentara: 15:

  1. Fenomenalno izgleda, jako volim ovakve čorbice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim juhu od tikve, ali nikad ju nisam kombinirala s fažolom.
    Pravo jelo za ove hladnije dane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim sve varijacije krem juha s tikvama,jako dobre pune okusa i mirisa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična mi je ova juha ! Ja zadnjih dana dosta radim juhu od tikve, ali ne u ovakvoj kombinaciji sa grahom i ostalim kao što je tvoja. Isprobati ću svakako !

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalna juhica! Sviđa mi se dodatak graha, tako da ova juhica može biti kompletan obrok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nista haldni dani ovo ono.Kad god mogu da nadjem pravim je;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooohoooo, ovo mi jako primamljivo izgleda. Jako volim supice i corbice od bundeve i jos je nisam probal u kombinaciji sa pasuljem. zanimljimo, jako zanimljivo...

    OdgovoriIzbriši
  8. I nista vise ne treba, savrsena je, taman po mom gustu!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala svima! i meni se jako svidjela ova kombinacija s grahom, vrlo je zasitna i samo po sebi kompletan ručak!

    OdgovoriIzbriši
  10. nisam ljubitelj tikve, ali juhica mi se dopada u ovom obliku pa možda je i odlučim isprobati

    OdgovoriIzbriši