ponedjeljak, 24. listopada 2011.

Slatki kruh s cimetom



 Već duže vremena gledam ovaj recept i čekam savršenu priliku da ga napravim. Bura  je dovoljan povod. Priprema je vrlo jednostavna, kao i za svako dizano tijesto. Potrebno ga je razvaljati pa narezati na kvadrate i tako slažiti u kalup. Morate priznati da je prekrasan, savršen za doručak, ako se umijesti večer prije... Fete se same odvajaju, dovoljno ga je samo premazati domaćim prekmezom  i uživati. Može se raditi u slanoj varijanti s dodatkom začinskog bilja, izvrstan je za izlet ili piknik jer vam nož nije potreban. Korak po korak pogledajte kod  Joy.



sastojci za kruh

385 gr glatkog brašna
50 gr šećera
1 vrećica instant kvasca
mrva soli
2 jaja
60 gr maslaca
80 ml mlijeka
60 ml vode
vanilija

za posipanje
60 gr maslaca
šećer i cimet (po ukusu)

U posudi izmješati brašno, šećer i sol. Zagrijati mlijeko zajedno s maslacem pa u njemu otopiti kvasac te dodati vodu.U trećoj posudi vilicom razmutiti jaja. U brašno dodati smjesu s mlijekom, miksati mikserom sa spiralnim nstavcima i na kraju dodati razmućena jaja. Prekriti tijesto prozirnom folijom i ostaviti preko noći u hladnjaku. Drugo jutro izvaditi tijesto iz hadnjaka, i ostaviti ga kratko na sobnoj temperaturi da se ugrije.Na pobrašnjeloj podlozi razvaljati tijesto, premazati ga otopljenim maslacem i posuti mješavinom šećera i cimeta.Rezati najprije na trake pa onda na kvadrate i poslagati u kalup za kruh.Ja sam s obvom količinom napunila samo pola kalupa.Pustiti da se tijesto još jednom digne i peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva. Provjeravati drvenim štapićem dal je pečeno, meni je bilo potrebno 40tak minuta 

Broj komentara: 11:

  1. Mogu zamisliti koliko je fin, mirisan i mek ovaj kruh! Odlično izgleda ovako "rustičan"!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda i sigurno je jako ukusan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mirisan i fin s meni omiljenim cimetom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni su mi ovi kruhovi, mada ih jos nisam radila...a mogu samo zamisliti kakoje fin sa dodatkom cimeta. Krasan ti je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Otkako sam vidjela na Maxividiinom blogu poželila sam ga napraviti. Sada si me ti lijepo podsjetila na njega!

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja ga dugo snimam, super je recept, kruh ti izgleda odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj hleb je odličan! Pravila sam ga jednom i pojeli smo ga za 10 minuta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Questo pane alla cannella e' bellissimo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno izgleda kruh,mogu misliti koji ukus tek ima:)

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala!!
    kruh je jako fin, ali pored naših štrudli i savijača....planiram ga raditi ponovo u slanoj varijanti
    @snjaža, propustila sam ovu verziju, hvala na linku
    @Tamara, da samo znaš koliko raznih kolača, torti imam u planu, teško se odlučim za jedan, možda sad s ružnim vremenom budem malo vrijednija

    OdgovoriIzbriši
  11. Kruh si napravila savršeno, baš mi izgleda posebno i jako dobro. Vjerujem da je dobar i u nekoj slanoj varijanti, ali opet miris i okus cimeta u tijestu mi je uvijek neodoljiv. Baš kako kažeš ovo je sigurno idealan fini doručak !

    OdgovoriIzbriši