srijeda, 19. prosinca 2018.

Čokoladni tartufi za zimskim začinima, u suradnji s Kraš Hrvatska

 Na korak do blagdana stiže nam nova priča u suradnji s Kraš Hrvatska.
Ne znam, jeste li se ikad okušali u izradi tartufa, al ako vam ovo i je prvi put, sigurna sam da uspijeh neće izostati. Ako ih lijepo upakirate u  ukrasnu kutiju, sigurna  sam da će biti prekrasan poklon za blagdane, ja se osobno najviše veselim poklonima koje su iz kućne radinosti.
Začine dozirajte po svom ukusu, ja sam u jednu turu dodala i žličicu đumbira u prahu, a možete dodati i korice agruma.....


200 gr Dorine za jelo i kuhanje
100 ml slatkog vrhnja
2 žlice meda
5 sjemenki kardamoma,1  štapić cimeta i dva zvijezdasta anisa
....
200 gr Dorine za jelo i kuhanje
listići badema
Kraš kakao prah



Dorinu nasjeckati na sitnije komadiće. U lončiću zagrijati vrhnje sa začinima koje ste prethodno usitnili u mužaru. Na laganoj vatri vrhnje grijati  do vrenja.
Čokoladu stavite u zdjelu i prelijete vrhnjem, koristite cjediljku da ulovite začine.
Uskoro će se čokolada otopiti, sad dodajte med i sve dobro izmješajte.
 Odložite u hladnjak da se stegne. 
Kad se krema dovoljno stisla, žličicom vadite male hrpice i oblikujte kuglice. 

Dio kuglica glazirajte otopljenom Dorinom i ukrasite listićima badema a dio uvaljajte u kakao prah.
Čuvajte ih u hladnjaku do posluživanja.







Nema komentara:

Objavi komentar