ponedjeljak, 22. travnja 2019.

Najbolja torta s jagodama u novom ruhu



 Odavno sam rekla kako mi je želja najpopularnijim receptima na blogu dati novo ruho. Među tim receptima je i ova torta.
 Još na početku pisanja bloga otkrila sam  recept za tortu s jagodama, i danas nakon svih tih godina ona mi je omiljena. U sezoni  jagoda moram je ponoviti nekoliko puta. Nakon  što sam ju napravila stvarno puno puta, izmjenila sam neke stvari  i naučila neke  trikove. Mogu vam provjereno reći da niti jedan sir neće dostojno zamjeniti abc  krem sir, (nije reklama) kao što ni jedno voće neće zamjeniti svježe jagode u sazoni(isprobala sam sa svježim malinama i višnjama iz kompota) 
 Ukoliko se odvažite na neke neobične kombinacije javite mi svoje dojmove.



za biskvit:

3  jaja
60  gr sitnog šećera
70  gr brašna
pola male žličice praška za pecivo
50  gr neoguljenih, mljevenih badema
vanilija, cimet, korica limuna
40  gr maslaca

Žumanjke miješati s šećerom i maslacem, dodati cimet, koricu limuna, vaniliju i brašno,
Na kraju lagano umiješati snijeg od bjelanjaka.

Na masnom papiru nacrtati kružnice veličine  kalupa torte (23cm),
trebali biste dobiti 3-5 kora ( 4 za standardni kalup).
Smjesu raspodjeliti na papire i špatulom razmazati.
Peći na 200 stupnjeva 5-10 min, dok se rub zatamni.
Odvojiti od papira, i pustiti da se ohlade.


za kremu :

200  gr ABC sira(samo on paše, provjereno više puta)
300  gr mascarpone-a
3  žumanjka
100  gr sitnog šećera
malo ruma
5  dcl slatkog vrhnja
želatina 6 listova
+300 gr jagoda (nasjeckati na listiće i posuti sa šećerom da otpuste sok)


Želatinu pripremite po uputama na vrećici.
U zdjeli miksajte žumanjke i šećer, dodajte abc sir,  mascarpone i rum.
vrhnje umutiti ( ne smije biti previše čvrsto)
U smjesu sa žumanjcima  dodajte postepeno  vrhnje  i na kraju želatinu.

Kalup za tortu obložite masnim papirom, najprije dno a onda i obruč.
Na dno stavite jedan list biskvit i nakapajte ga rumom i namažite kremom,
Na kremu posložite jagode, pa stavite drugi list, malo pritisnite da se ispune sve eventualne praznine.
List premažite kremom i posložite jagode....tako slažite dok ne potrošite sve sastojke.
Zadnji list samo tanko premažite kremom i poravnajte.
Stavite u hladnjak na hlađenje preko noći.
Ujutro lagano odvojite od obruča i "ogulite" masni papir.
Ukrasite po želji!!


Nema komentara:

Objavi komentar