utorak, 9. kolovoza 2011.

Brzi Frozen yogurt





Vruće je. Imam za vas brzo ledeno osvježenje.
Ništa vas neće rashladiti kao ovaj brzi smrznuti jogurt.
Potrebno je samo imati kod kuće smrznuto voće, možete kupiti već smrznuto ili sami oprati i pripremiti voće. Preporučam da breskve režete na komade 2x2 cm, i poslažete  u jednom redu na pladanj pa ostavite da se smrzne. Ja sam koristila kupine ali možete i jagode, višnje, maline.....
i onda kad vas stisne vrućina... izvadite voće, ubacite ga u blender  dodate mu jogurt i imate brzi smrznuti jogurt. Ja na 200 gr voća stavim 2 dcl čvrstog jogurta, dodala sam  i žlicu agavinog sirupa, po želji možete dodati i sitni šećer. I možete uživati odmah!!




Broj komentara: 7:

  1. Mmmmmm, prekrasno i osvježavajuće!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj desert sam često pravila ovog leta ali sa dodatkom meda. Brzo, jeftino i zdravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična izreka iz knjižice!!

    Nažalost, nisam lukava kao ti pa frozen yogurt radim na klasičan način. Ali, sad sam naučila novi trik ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. baš mi je drago da vam se sviđa ova brza verzija smrznutog jogurta!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa i meni se svidja i to ne samo leti;)

    OdgovoriIzbriši