srijeda, 3. kolovoza 2011.

Scones s borovnicama

Kupila sam prekrasne borovnice, dva dana gledam ih na polici hladnjaka i razmišljam što ću s njima. I evo, sjetila sam se ovih kolačića koje sam jednom probala, jednom i sama radila. Odlični su za doručak, uz kavu ili čaj!!




Scones su  najsličniji našim slatkim pecivima, masno, dizano tijesto, ponekad od bijelog brašna ponekad od integralanog, jedu se po cijelom svijetu,  a posebno su polularni u velikoj Britaniji, Kanadi,  Australiji, i naravno SAD-u. Postoje i slane verzije.....one prežene ulju....

ja  sam se odlučila za  vrlo jednostavnu verziju



sastojci
 2 šalice  glatkog brašna
1 i 1/2 žličica peciva
1/2 sode bikarbone
4 žlice šećera
mrva soli
korica limuna
vanilin šećer
120 gr maslaca
1 šalica kiselog vrhnja

200 gr borovnica

U zdjelu staviti sve suhe sastojke, pa na njih naribati maslac i dodati vrhnje. Umijesiti mekano tijesto.
Po  ovim vrućinama potrebno je vrlo brzo raditi. Tijesto lagano rukama razvaljati u krug, posuti borovnicama pa rubove tijesta preklopiti prema sredini, tako da borovnice budu pokrivene. Još malo rukama oblikovati, nož posuti brašnom pa njime rezrezati ovaj biskvit kao tortu na osam komada. Staviti peći u ugrijanu pećnicu  na 200 strupnjeva na 15tak minuta.


Broj komentara: 7:

  1. Oh, ja obožavam scones-e (valjda sam dobro napisala). Još s dodatkom borovnica... Jako brzo i ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim scones i volim borovnice. Još da me dočekaš s njima za doručak ...

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam ih nikad radila, ali borovnice obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Tamara, vrlo su jednostavni za izradu i odlični su još mlaki uz kavu ili čaj!! svakako isprobaj!!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja cesto pravim scones.Tako malo sastojaka i kao sto si ovde pokazala jos bolje kad se nesto doda.Ovde ih jedemo vruce sa dzemom i slagom:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti, a borovnice su zakon!

    OdgovoriIzbriši
  7. baš kao što Džoli kaže, vrlo jednostavan i brz doručak!

    OdgovoriIzbriši