ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

Puna vreća.....jabuka


Dobila sam punu vreću domaćih zdravih jabuka. Budući da nisu tretirane,  crvići su imali zabavu pa sam  morala  brzo djelovati. odlučila sam dio jabuka zamrznuti, a kako imam malu škrinju taj sam posao relativno lako obavila, iako je čišćenje samih jabuka bio dugačak proces. Svaka je imala barem jednu rupicu i pokojeg skrivenog podstanara.
Na kraju sam stavila tri kilograma  očišćenih jabuka u zamrzivač, koliko sam bacila neću ni spominjati, u svakom slučaju više nego što sam spremila.


Odlučila sam i dio potrošiti na ove sočne muffinse. Inače nisam ljubitelj muffins-a, kod mene teško prolaze kolači bez kreme ili barem čokolade ali ovi su me osvojili na prvu.  Recept sam našla na coolinarici, autor je Dajana.


sastojci

3 jaja
175 gr brašna
125 gr šećera
300 gr maslaca
125 ml mlijeka
2 žličice praška za pecivo
korica limuna

3-4 jabuke
žličica cimeta, žličica šećera
listići badema

U kalup za muffine poslagati papirnate košarice, pećnicu ugrijati na 200 stupnjeva. Jaja mutiti s šećerom dok smjesa ne postane svijetla i pjenasta, dodati brašno s praškom za pecivo, mlijeko i otopljeni maslac, Ja sam umjesto 300 gr maslaca  stavila 1 čašicu kiselog vrhnja i 50 gr maslaca. Sve dobro izmiješati pa puniti papirnate košarice za muffinse smo do 2/3 visine.
Jabuke oguliti, izrezati na četvrtine, moje jabuke su malene, ako koristite veće možete ih izrezati na šestine ili osmine, tako da koad jabuke ne ostane sirov. U zdjelici promiješati šećer i cimet pa kriške jabuke uvaljati u tu smjesu.  Po jednu krišku staviti u svaki kolačić pa  posuti listićima badema. Peći u zagrijanoj pećnici 15tak minuta.



Sad idem očistit preostale jabuke!

Broj komentara: 10:

  1. Sigurna sam da su imale divan ukus.Sve moje voce je netretirano tako da znam odlicno razliku u ukusu:) Pojedi neku ovako(izvdis prvo crvica naravno):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Radim ovakve muffine i meni je uvijek jabuka puno uočljivija. Zašto su tebi tako profinjeno nevidljive?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja, dobila sam par domaćih jabuka i krušaka. Još samo da nije tako vruće :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ovi ti muffini djeluju baš sočno, a sigurno izvrsno mirišu-kabuke i cimet, malo limuna-idealno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino, fino,.... i ja volim jabuke u kolačima, moji dečki najviše vole Lijenu pitu!

    OdgovoriIzbriši
  6. ove eko jabuke dale su sav svoj okus i miris ovim muffinima,
    @What`s for dessert??? možda ti stavljaš velike komade pa ne stignu potonuti???ja radim prilično male i maslac sam zamijenila vrhnjem pa je možda i do toga, žao mi je da nemam sliku unutrašnjosti jer su stvarno divni, pjenasti i sočni.
    i ja često radim Lijenu pitu, ali ovo je bilo na brzinu!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dođi na moj blog, proslijedila sam ti jednu zanimljivu igricu.


    Po pitanju muffina, uvijek koristim male domaće jabučice, ali svejedno su jako uočljive.

    OdgovoriIzbriši
  8. prave prirodne jabuke bez tretiranja imaju posebnu aromu i miris, doduše većinom ne izgledaju preljepo, ali to im ne umanjuje vrijednost
    muffini s jabukama su savršeno sočni, a dodatak cimeta je pun pogodak, isprobala sam ih više puta

    OdgovoriIzbriši
  9. Recept je uvelike promijenjen u odnosu na original...namjerno ili ne, tko zna ali su količine brašna, šećera i maslaca zamijenjene.
    Po tvom receptu ispadnu sočni ali vizualno... hm dovoljno je reći da nisu kao na slici.:)

    OdgovoriIzbriši