četvrtak, 13. prosinca 2012.

FBI rukavice-Sweet and salty by Irena



Ovaj mjesec u sklopu blogerske igre FBI rukavice, zavirila sam u kuhinju kod Irene. Irenin  blog Sweet and salty obiluje slatkim ali i slanim receptima koji su popraćeni prekrasnim fotografijama. Isprobala sam i slane recepte ali nisam ih stigla fotkati jer sam ih navečer spremala za goste, to su bile Uklupčene pite sa sirom i Vlasac pogačice.Evo i slatkih recepata koje sam isšprobala.


Linzer kolačići 

50 gr mljevenih lješnjaka
250 gr brašna
90 gr šečera
150 gr maslaca 
1 žumanjak
korica limuna
marmelada po izboru
mljeveni šećer

Pećnicu zagrijati na 170 stupnjeva, promješati šećer i brašno pa utrljati maslac. Dodati limunovu koricu i lješnjake pa umjesiti tijesto. Kad se tijesto odmori, modlicama rezati oblike, pa peći u zagrijanoj pećnici. Dva keksića spajati marmeladom, pa posuti mljevenim šećerom.



Rudolfova pita s orasima

75 gr maslaca
75 gr šećera
190 gr brašna
1 jaje

nadjev

125 gr šećera
125 gr slatkog vrhnja
1 žlica meda
200gr oraha

Umutiti maslac i šećer, dodati jaje i brašno i umjesiti tijesto. Ostaviti ga u frižideru da se hladi. Za nadjev
šećer karamelizirati pa preliti slatkim vrhnjem, dodati med, mješati dok se šećer ne otopi.  Dodati grubo sjeckane orahe i pustit da se ohladi. Pećnicu zagrijati na 220 stupnjeva. Tijesto raspodjeliti na dva djela, ja sam radila mini pite i od ove količine dobila sam 4 komada. Dno kalupa presvući polovicom tjesta, pa napuniti nadjevom i preklopiti preostalim tjestom. Izbockati i peći 20tak minuta.



Brownie cheesecake

115 gr maslaca
115 gr čokolade
200 gr šećera
2 jaja
50 ml mlijeka
115 gr brašna
+
500 gr svježeg sira
125 gr šećera
3 jaja
125 ml jogurta
vanilija

Pećnicu zagrijati na 180 stupnjeva. Čokoladu otopiti zajedno s maslacem, dodati jaja, mlijeko, šećer i brašno. Smjesu uliti u pobrašnjen kalup promjera 23 cm. Peći 25 minuta. Nakon tog vremena izvaditi i pustiti da se hladi dok mješate bijeli dio.Miksati šećer, jaja, sir i jogurt pa dodati vaniliju. Smjesu preliti preko brownie sloja. Peći na 160 stupnjeva još 45 minuta. Prije serviranja dobro ga ohladite u hladnjaku.


22 komentara:

  1. ajme kako mi sve fino izgleda, a ovaj brownie cheesecake moram isprobati što hitnije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je zbilja savršeno,ali i mene je brownie cheesecake ostavio bez riječi:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izbor, najviše mi se sviđa ovaj brownie cheesecake, mmm :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Keksići su jako lijepi, ali ovaj brownie cheesecake izgleda kao jako jako fina i ukusna tortica :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno sve izgleda super,ali nigde ne mogu da pročitam tvoje utiske.Jel bilo sve OK? Hvala na isprobavanju...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je sve toliko krasno, a nekako mi se naj dopada ova pita s orasima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Taman sam u fazi kad bih sve jela, tako da trenutno ne biram, što se mene tiče može i sve redom, a za desert ovaj brownie cheesecake jer izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je divno, ali ovaj Brownie cheesecake izgleda posebno dobro! Fenomenalno!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. odlican izbor, cheese cake izgleda fantazija ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasan odabir, i ja sam isprobala brownie cheesecake i stvarno je odličan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vlasac pogačice su sigurno odlične! I ja sam kod irene u inspekciji:)Bilo teško odlučiti se šta praviti.
    Napravila si lepu selekciju, u tvom dulcis stilu:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si recepte odabrala i isprobala. Rudolfova pita je bila i na mome popisu ali nisam je stigla do sada napraviti. Kod tebe mi sve perfektno izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  13. na što se odnosi vanilija u cheesecake? puding, šećer, ekstrakt?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek kad je to moguce biram mahunu vanilije, nabavljam.ih preko ebay-a

      Izbriši