petak, 21. prosinca 2012.

Keksići s kokosom i karamelom...i čokoladom


Ovi vrlo neobični keksići odmah su mi zapeli za oko jer spajaju sastojke koje jako volim, kokos, čokoladu i karamelu. odlučila sam ih isprobati i poslužiti na blagdanskom stolu. Nedostatak maslaca u ovim keksićima nadomjestio je umak od karamele koji je napravljen s slatkim vrhnjem.Iskreno ovo i nije jednostavan keksić, preko pripreme karamele, pa zatim pečenja kokosovog brašna i sve do punjenja i oblikovanja i na kraju glaziranja čokoladom. Ako ih ipak  isprobate vjerujem da će vam se svidjeti koliko i meni!


sastojci za umak od karamele

1/2 šalice šećera
3 žlice vode
3 žlice maslaca 
3/4 šalice slatkog vrhnja


sastojci za keksiće (25 komada)

1/2 šalice kokosovog brašna (prethodno popržiti u tavici)
2 1/4 šalica brašna
1 žličica sode bikarbone
sol
 1/2 šalice tamnog  šećera
1/2 šalice šećera
1/2 šačice umak od karamele
1 jaje
vanilija
žlica- dvije meda

+
 kockice čokolade po izboru(za punjenje)

+
čokoladna glazura
kokos


Kokosovo brašno popržiti na suhoj tavici. Za umak od karamele, u posudu stavit šećer i vodu, i miješati dok se ne otopi ili još bolje samo lagano tresti posudu, kad se zažuti dodati maslac i vrhnje i smanjiti vatru pa mijesati dok se karamel ne otopi. Ostaviti da se ohladi. Od ove količine možete napraviti dvije doze ovih keksića.
Kokosovo brašno zajedno sa brašnom usitniti u blenderu, dodati sol i  sodu. U posudu staviti umak od karamele, tamni i svijetli šećer  i miksati dok se sve ne poveže, dodati jaje, vaniliju i med. Sad lagano usuti suhe sastojke. Umijesiti tijesto.Ostaviti da se tijesto malo odmori u hladnjaku.
Pleh za pečenje prekriti masnim papirom, od tijesta oblikovati kuglice pa u svaku utisnuti kockicu  čokolade. Kuglice poslagati na pleh s razmakom iako ne narastu puno. Peći 10tak minuta na 180 stupnjeva. Ohlađene kolačiće preliti čokoladnom glazurom i posuti ostatkom pečenog kokosa.




Broj komentara: 18:

  1. Ajmeee!!!!! krasniii suuu, i sigurno odlični! spremam ih na listu:) meni nije problem kad oko nečega ima puno posla ako mi je fino :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, ovi keksici nisu komplicirani, stvarno su divni

      Izbriši
  2. Ja sam totalno luda za kokosom i karamelom i već imam i sama smišljenu jednu slasticu s tim sastojcima pa mi je ovo vrh! stvarno fino!

    OdgovoriIzbriši
  3. Njamiiii! Odlično izgledaju ovi keksići Tamara!

    OdgovoriIzbriši
  4. Koja divna kombinacija,keksići fenomenalno izgledaju:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni su, a kombinacija je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  6. Za moj gušti bi bilo bolje da su keksi s kokosom i čokoladom. Nisam nikad tostirala kokosovo brašno, baš me zanima rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo cu reci, od sad na dalje, kokosovo brasno tostiram

    OdgovoriIzbriši